شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۷
کد خبر: ۱۲۶۳۳
|
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۴
رييس فرهنگسراي قرآن از شركت بيش از 120 هزار نفر از كودكان و نوجوانان شهر تهران در طرح «قرآن بخوانيد، عيدي بگيريد» و اهداي 170 هزار جايزه به آنان در نوروز امسال خبر داد.
«علي‌اكبر توپچي» در گفت‌وگو با شهر با بيان اينكه تعداد غرفه‌هاي نور نسبت به سال گذشته افزايش دوبرابري داشته‌است گفت: فرهنگسراي قرآن امسال در روزهاي اول تا سوم نوروز با برپايي بيش از 500 غرفه ثابت و سيار در سطح شهر تهران، كودكان و نوجوانان را با قرآن كريم آشنا كرد
 وي با بيان اين‌كه تعداد مربيان و كارشناسان نيز امسال افزايش داشته است، افزود: 200 مربي به همراه 40 نيروي ستادي و تعدادي از كارشناسان و بازرسان در غرفه‌هاي نور مراجعه‌كنندگان را راهنمايي مي‌كردند. رييس فرهنگسراي قرآن با اشاره به اين‌كه با توجه به حضور خانواده‌هاي كودكان و نوجوانان مي‌توان گفت 200 هزار نفر به غرفه‌هاي نور مراجعه داشته‌اند، اظهار داشت: در اين دوره از طرح «قرآن بخوانيد، جايزه بگيريد» بيش از 170 هزار جايزه شامل سي‌دي‌هاي آموزشي قرآن، اسباب‌بازي، بازي‌هاي فكري، لوازم‌التحرير و وسايل سرگرمي در اختيار كودكان و نوجوانان قرار گرفت. به گفته توپچي، امسال فرم‌هاي مخصوصي در اختيار مربيان و اساتيد قرار داده‌ شد تا كودكان و نوجوانان مستعد و استعدادهاي درخشان قرآني در آن ثبت شود. مكان غرفه‌هاي ثابت اين طرح در نوروز 89 فرودگاه داخلي، پايانه‌هاي غرب، شرق و جنوب، راه‌آهن سراسري، امامزاده صالح (ع)، امامزاده حسن (ع)، امامزاده باغ‌فيض، حرم حضرت عبدالعظيم حسني (ع)، حرم امام خميني (ره)، مسجد النبي (ص) نارمك، مسجد امام جعفر صادق (ع)، فلكه دوم صادقيه، مسجد امام حسين (ع) در ميدان امام حسين (ع)، مسجد امام حسين (ع) 16 متري اميري، مسجد نور ميدان فاطمي، مسجدالرسول (ص) رسالت، مسجد ابوذر منطقه 17 شهرداري، فرهنگ‌سراي مترو هفت تير، فرهنگ‌سراي خاتم و فرهنگ‌سراي قرآن بود.
نظر شما