پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۶
کد خبر: ۱۲۷۰۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۰
ویژه نوآموزان خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها؛
توزیع منابع آموزشی، ویژه نوآموزان، برای خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها آغاز شد.
توزیع منابع آموزشی خانه­ های کودک شهر شکوفه­ ها آغاز شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، منابع آموزشی خانه­ های کودک شهرشکوفه­ ها، که به صورت انحصاری توسط موسسه آموزش شهر به چاپ رسیده برای تمامی خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها در بیش از 80 مرکز آموزشی در 22 منطقه شهر تهران در حال توزیع است.

این منابع آموزشی به صورت انحصاری و با تشکیل کارگروه تخصصی و هم‌اندیشی متخصصان و اندیشمندان حوزه تکنولوژی آموزشی و روان‌‌شناسان کودک، با بهره‌گیری از سال‌ها تجربه تدریس مربیان و توجه به تمام جنبه‌های رشد کودکان، تهیه و منتشر شده است. 

همچنین، این منابع آموزشی به‌ منظور یکپارچه‌سازی و ساماندهی تمامی فعالیتهای آموزشی تهیه شده و سرفصل‌های مطرح شده در آن، نیاز آموزش خانه‌های کودک در این فصل را تأمین می‌کند.

منابع آموزشی شامل، کتاب­های آموزشی فصل پاییز، تقویم و کتاب کار«چه روزی؟ چه کاری؟» است که با هدف ایجاد آمادگی لازم برای ارتقاء مهارت‌های اجتماعی در روزها و با توجه به مناسبت‌های دینی و ملی مختلف برای گروه سنی ۴، ۵ و ۶ سال  منتشر شده است و مهمترین دستاورد آنها، ترکیب آموزش و تفریح برای کودکان در مسیری سالم است.

در این کتاب­ها، مسیر دریافت اطلاعات کودکان بیش‌تر تصاویر، قصه‌ها و بازی‌ها هستند که بر اساس مناسبت‌های ملی و مذهبی که در تقویم رسمی کشور وجود دارد و بر پایه یک فعالیت میدانی از قبیل رنگ آمیزی، کاردستی و... طراحی شده است؛ تألیف و منتشر شده است.

همچنین در انتهای هر ماه یک صفحه ارزیابی آموزشی براساس عملکرد یک ماهۀ نوآموز توسط مربی تکمیل خواهد شد و به اطلاع والدین خواهد رسید و انتظار می‌رود در پایان دوره آموزشی کودکان بتوانند تعدادی از مناسبت‌های دینی و مذهبی را نام ببرند و با آموخته‌های خود در حیطه مهارت‌های اجتماعی فعال ظاهر شوند و در نهایت در مراسم‌های مختلف مشارکت فعال داشته باشند.
لازم به ذکر است؛ علاقه‌مندان به ثبت‌نام در خانه‌های کودک شهر شکوفه‌ها می‌توانند با مؤسسه آموزش شهر به شماره 88415206-7(داخلی 5) تماس بگیرند.

مؤسسه آموزش شهر در خیابان سهروردی شمالی، کوچه تقوی پلاک 25 واقع است.
نظر شما