شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۵۱
کد خبر: ۱۲۷۱۰۴
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷
در ویژه‌ برنامه‌ای با عنوان قلم و حماسه از رمان هلوهای تپه بالایی رونمایی و از حمید هنرجو نویسنده اثر تجلیل شد.

خالق هلوهای تپه بالایی در فرهنگسرای خاتم(ص) تجلیل شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، در این مراسم که به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور یوسف مقدمی معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 18، مهدی تقی نژاد مدیر فرهنگی هنری منطقه و جمعی از شخصیت‌های فرهنگی و ادبی در سالن اجتماعات فرهنگسرای خاتم(ص) برگزار شد، ضمن رونمایی از آخرین اثر حمید هنرجو با موضوع دفاع مقدس، از وی به پاس سال‌ها تلاش در خلق آثار ادبی دفاع مقدس و انقلاب اسلامی برای کودکان و نوجوانان تقدیر به عمل آمد.

کتاب «هلوهای تپه بالایی» به قلم حمید هنرجو اثری است که توسط انتشارات صریر وابسته به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال جاری به چاپ رسیده است. این کتاب در ژانر ادبیات نوجوانان به موضوع زندگی شهید احمد جوکار، طلبه روحانی اهل شهر ملایر می‌پردازد که در جریان عملیات والفجر مقدماتی در منطقه فکه به شهادت رسید.

در ویژه برنامه "قلم و حماسه" هم‌چنین ضمن شعرخوانی حمیدهنرجو و کوروس احمدی، با نمایش کلیپی، یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته شد.

این ویژه برنامه به همت فرهنگسرای خاتم(ص) و مدیریت فرهنگی هنری منطقه 18 برگزار و با لوح تقدیر و هدایایی از حمید هنرجو تجلیل شد.


نظر شما