پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۱۸
کد خبر: ۱۲۷۱۲۵
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۱۶
فرهنگسرای سرو برگزار می کند:
کتاب "آفرینش 6 نمایشنامه" با مقدمه ی فرهاد ناظرزاده کرمانی در فرهنگسرای سرو رونمایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،  کتاب "آفرینش 6 نمایشنامه"  با مقدمه ی فرهاد ناظرزاده کرمانی و گردآوری فاطمه مشهدی باقر، با حضور فرهاد نـاظـرزاده کـرمــانـی ، فـاطمه مشهدی بـاقـر و محمـد عـــارف (استاد واحد هنر دانشگاه آزاد اسلامي تهران مركز)، شنبه 16 مهرماه، ساعت 17 در فرهنگسرای سرو رونمایی می شود.

نویسندگان این کتاب میثم مرادی، احسان امیری، مرضیه کلانتری، آیدا ملایجردی ، سپیده کیوان و محمدرضا حسینی می باشند .

همچنين در اين مراسم نمايشنامه «چند روايت تمام ناتمام» از كتاب"آفرینش 6 نمایشنامه"  توسط احسان اميري(نويسنده) و سارا نعيمي(بازيگر) خوانش می شود.

فرهاد ناظرزاده کرمانی متولد ۱۳۲۶ در تهران است وی مدرک لیسانس ادبیات نمایشی و لیسانس علوم اجتماعی خود را از دانشگاه تهران گرفته‌است و در سال ۱۹۷۷ از دانشگاه ایالتی بولینگ گرین در مقطع دکتری فارغ‌التحصیل شد.

ایشان نمایشنامه‌نویس و استاد ممتاز پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران و چهره ماندگار عرصه هنرهای نمایشی در سال ۱۳۸۱ است، ناظرزاده کرمانی پژوهش‌هایی درباره تأثیر تلویزیون و رادیو در زندگی سالمندان و نیز هنرهای نمایشی انجام داد. او از سال ۱۳۵۶ کار تدریس را در دانشکده هنرهای دراماتیک و دوره فوق لیسانس صدا و سیما آغاز کرد، وی از اوایل دهه شصت و بعد از انقلاب فرهنگی، در دانشکده هنرهای زیبا به آموزش چندین نسل از دانشجویان تئاتر پرداخته‌است.

فعالیت‌ها و افتخارات ایشان استاد دانشکده هنرهای زیبا، استاد ممتاز دانشگاه تهران در سال ۱۳۷۱، همکاری در تأسیس دانشگاه هنر و راه‌اندازی گروه هنرهای نمایشی ، دریافت جایزه بهترین پژوهشگر هنر و بهترین نمایشنامه با مضمون وضعیت زنان در سال ۱۳۷۵ و چهره ماندگار عرصه هنرهای نمایشی در سال ۱۳۸۱ است.

علاقه مندان برای شرکت در این برنامه می توانند، شنبه 16مهرماه ، ساعت 17، به فرهنگسرای سرو واقع در خیابان ولیعصر(عج)، ضلع شمالی پارک ساعی، کوی ساعی یکم (انتهای ساعی دوم) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن گویای 88881879 تماس بگیرند.

نظر شما