پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۵
کد خبر: ۱۲۷۵۴۴
|
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۶
پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران در تاریخ اول آبان ماه ۱۴۰۱ میزبان مریم عزیزی می شود.
به گزارش روابط عمومی مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۵، مریم عزیزی میهمان این هفته از سلسله برنامه های پاتوق کتاب و کتابخوانی در فرهنگسرای خاوران می شود.
مریم عزیزی کارشناس ارشد ادبیات و ناشر حوزه‌ی کودک و نوجوان می باشد که صاحب چندین داستان کوتاه و مقاله در حوزه‌ی نام برده شده است.
از سوابق درخشان وی می توان به مسئول انجمن ادبی پژوهش سرای ابن سینا، مدیر اجرایی نشر مهرآموز، موسس اموزشگاه علمی فرهنگ و اندیشه، کسب رتبه های اول تا سوم کشوری برای داستان های کوتاه، سرگروه ادبیات منطقه ۱۵، دبیر آموزش و پرورش و… اشاره کرد.

از جمله آثار نوشتاری وی که در جشنواره رشد آموزش و پرورش به عنوان منتخب و مناسب كودكان و نوجوانان معرفي شده اند می توان یال سیاه و توپ سرخ، پری آسمانی، بازنویسی کلیله و دمنه، خسرو و شیرین، سیاست نامه، منطق الطیر عطار، لیلی مجنون و … را یاد کرد.

تلاش برای فراهم کردن زیرساخت های لازم و تشویق و ترغیب نوجوانان به کتب غیر درسی از جمله اهداف پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران است و تلاش بر این است تا به نحوی پاتوق کتاب پاتوق اصلی نوجوانان شود.

به هر اندازه که حضور جوانان و نوجوانان در کتابخانه‌ها بیشتر شود به همان اندازه از آسیب‌های اجتماعی که امروز در گوشه و کنار جامعه در کمین آنهاست مصون مانده و دور می‌مانند.

گفتنی است این برنامه یکشنبه های هر هفته از ساعت ۱۵ اجرا می شود و حضور برای عموم آزاد است.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و یا با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.
مطالب مرتبط
نظر شما