سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۴
کد خبر: ۱۲۸۳۷۳
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۷
نوجوانان و خانواده ها ی آنها با حضور دراین جشنواره پس از دریافت کارت بازیها و شرکت در مسابقات امتیاز جمع آوری می کنند و در کنار بازیها و مسابقات از غرفه های محصولات ورزشی دیدن می کنند.
ویژه برنامه ایران پیروز با حضور نوجوانان در منطقه 21 رونق گرفت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، به چند صد متری پارک که میرسی صدای موسیقی های حماسی به گوش میرسد و خبر از در جریان بودن رویدادی میدهد که کم کم ریسه های پرچم ایران و طاق نصرت و بنرهای تبلیغاتی به چشم میخورند .کمی که دقت کنی نوشته ایران پیروز را در میان بنر ها میبینی .از طاق نصرتی زیبا با نور پردازی و پرچم های ایران وارد محوطه پارک میشوی ، شور و حال عجیبی وجود دارد. نوجوانانی با هیجان در حال بازی و تفریح هستند . 

میزهای فوتبال دستی- محوطه فوتبال آدمکی ، کرکری خوانی مسابقه پنالتی و روپایی ، میزهای کارت بازی فوتبالی و کمی آنطرفتر میزتنیس روی میز و میزهای کوچک نقاشی برای بچه های کوچکتر . بازیهای رایانه ای و طرفداران پروپا قرص و هیجان برد و باخت .انرژی زیادی در این مجموعه جریان دارد .

جام جهانی بهانه ای شده است تا سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران تدارک جشنواره ای با عنوان ایران پیروز را ببیند.جشنواره ای خانوادگی ویژه ایام جام جهانی همراه با بازیهای گروهی ،لیگ بازیهای فوتبالی،لیگ بازیهای رومیزی وپخش بازیهای جام جهانی .

تمام فرهنگسراهای شهر تهران در  اجرای این جشنواره مشارکت دارند  و تا 27 آذرماه از ساعت 13 تا 24 میزبان خانواده های تهرانی هستند.
نوجوانان و خانواده با حضور در جشنواره در بخش ثبت نام پس از دریافت کارت بازیها و شرکت در مسابقات امتیازات لازم را جمع آوری می نمایند.در کنار بازیها و مسابقات غرفه های محصولات ورزشی و طرفداری ،پرچم ایران و پذیرایی هم در نظر گرفته شده است. 

علاقه مندان در منطقه 21 به منظور شرکت در این جشنواره میتوانند به نشانی : بزرگراه مخصوص کرج، شهرک آزادی ، بلوار محمد رسول الله (ص) ،بوستان مریم ،خانه فرهنگ نور دانش  مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس 44531777 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
نظر شما