جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۹
کد خبر: ۱۲۸۳۷۴
|
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
فرهنگسرای خاوران همزمان با مسابقات جام جهانی، با برگزاری جشنواره «ایران پیروز» و صد دانه یاقوت میزبان خانواده‌ها و نوجوانان شده است .
فرهنگسرای خاوران میزبان ۲جشنواره ایران پیروز ‌و صددانه یاقوت /// در حال تکمیل
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای خاوران؛  حمید رضا خونویی مدیر فرهنگی هنری منطقه 15 گفت: همزمان با یکی از پرطرفدارترین رویدادهای ورزش جهان- مسابقات فوتبال جام جهانی ۲۰۲۲- فرهنگسرای خاوران همراه با دیگر فرهنگسراهای شهر تهران میزبان  جشنواره «ایران پیروز» شده، جشنواره‌ای فرهنگی ورزشی که با استقبال خوب نوجوانان نیز همراه شده است.

وی افزود: در این جشنواره برنامه‌هایی برای خانواده‌ها به‌ویژه نوجوانان برگزار شده و از آنان دعوت می‌شود با حضور در فرهنگسراها لحظاتی شاد و مفرح را در کنار دیگر اعضای خانواده خود تجربه کنند.

رییس فرهنگسرای خاوران از جمله بخش های جشنواره «ایران پیروز» را «بازی‌های گروهی»، «پویش‌های فوتبالی» و «فضاسازی هویت ایرانی» برشمرد و افزود: برگزاری بازی‌هایی شامل لیگ فیفا ، فوتبال دستی، فوتبال آدمکی و چالش‌های فوتبالی از جمله این بازی‌هاست.
وی تصریح کرد: برگزاری این بخش از جشنواره موجب همبستگی و نشاط در میان نوجوانان و خانواده‌ها شده و با استقبال مناسبی برخوردار بوده است. در بخش دیگری از جشنواره «ایران پیروز»، پویش مجازی فوتبالی با شعار «#میمیرم_برات» برای فوتبال دوستان تدارک دیده شده است که از شهروندان خواسته شده تا عکس‌ها و ویدیو های کوتاه خود را  با هویت فوتبالی و پرچم کشورمان به کانال ایران پیروز در پلت فرم «بله» ارسال کنند. همچنین غرفه‌هایی فرهنگی با هویت ایرانی به عرضه اسباب بازی و نوشت افزارها اختصاص دارد و غرفه خوراکی برای خانواده ها  و افرادی که در فرهنگسرا حاضر می‌شوند تدارک دیده است. 


فرهنگسرای خاوران میزبان ۲جشنواره ایران پیروز ‌و صددانه یاقوت /// در حال تکمیل



خونویی گفت: جشنواره ایران پیروز در حالی با استقبال مردم منطقه و‌شهروندان در فرهنگسرای خاوران روبرو شده که جشنواره انار - صد دانه یاقوت- نیز در حال برگزاری است. جشنواره‌ای که به مسابقات ورزشی و تفریحی حال و هوای خاصی داده است. برگزاری نمایش کودک، اجرای موسیقی محلی و برگزاری مسابقه و ارایه جوایز برای کودکان و نوجوانان از دیگر بخش هایی که در حاشیه جشنواره ایران پیروز و انار از ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در بخش استیج جشنواره انار برگزار می شود‌. برپایی رادیو نمایشگاه و غرفه های اناری از شهرهای شیراز و ساوه ‌در کنار غرفه تنقلات از دیگر خدماتی است که برای خانواده تدارک شده است.
فرهنگسرای خاوران میزبان ۲جشنواره ایران پیروز ‌و صددانه یاقوت /// در حال تکمیل

فرهنگسرای خاوران میزبان ۲جشنواره ایران پیروز ‌و صددانه یاقوت /// در حال تکمیل

جشنواره انار و ایران پیروز در فرهنگسرای خاوران از ۲۵ آبانماه آغاز شده و تمام روزهای هفته از  ساعت ۱۴ تا ۲۱  تا یازدهم آذرماه پذیرای خانواده هاست. بخش استیج شامل نمایش کودک و موسیقی محلی هر روز‌ از ساعت ۱۸ برگزار می‌شود.
نظر شما