پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۰
کد خبر: ۱۲۸۳۸۵
|
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۳
پنجمین برنامه خوانش کتاب «ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس» اثر جیو الیور و ریچارد بنت در قالب نشست "میهمانی کتاب"سه‎ شنبه 8 آذر ماه ساعت 10 در فرهنگسرای خانواده برگزار می شود.

پنجمین نشست میهمانی کتاب در فرهنگسرای خانوادهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر؛ این کتاب اثری مفید و سودمند در زمینه عزت نفس است که مطالب و تمرین هایی مناسب را برای پذیرش خویشتن، بهره گیری از خودانتقادی در جهتی مطلوب و به شکلی هدفمند، ایجاد ارتباطی بهتر با زندگی و رهایی از باورهای نادرست و دست و پاگیر در اختیار می گذارد و فرصت شناخت خود واقعی‌مان را فراهم می کند.

کتاب «ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس» با زبانی گرم و صمیمی به نگارش درآمده و این حس را در خواننده القا می کند که در حال گفت و گو با یک دوست خوب و دلسوز است؛ کتاب نشان می دهد که ریشه مشکل عزت نفس کجاست و واقعیت های موجود در ارتباط با آن کدام اند. در نهایت اثر حاضر از مسیری متفاوت خواننده را به رهایی می رساند و از زاویه ای نو بر مسئله عزت نفس نور می تاباند و راه بازیابی آن را نشان می دهد.

این کتاب با مقدمه دکتر راس هریس، ترجمه سحر محمدی و الهه اکبری توسط انتشارات سایه سخن به چاپ رسیده است.

این برنامه با حضور حسن ملکیان(روانشناس) و مشارکت انتشارات سایه سخن هر دو هفته یکبار با خوانش کتاب ارزشمند «ذهن آگاهی و پذیرش برای عزت نفس» در فصل پاییز برگزار شد و آخرین نشست این برنامه 22 آذر ماه میزبان شهروندان است.

علاقه‌مندان جهت حضور در برنامه یاد شده می‌توانند به فرهنگسرای خانواده واقع در خیابان سیدجمال‌الدین اسد‌آبادی(یوسف‌آباد)، خیابان بیست و یکم، بوستان شفق مراجعه کنند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 88706869 تماس بگیرند.

نظر شما