پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۱۶
کد خبر: ۱۲۸۴۵۹
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۴
خانه فرهنگ تهرانسر به منظور افزایش آگاهی شهروندان در حوزه سلامت کارگاه آشنایی با طب سنتی و سلامت را در روزهای یکشنبه هرهفته ساعت9 برگزار می کند.
برگزاری کارگاههای سلامت درخانه فرهنگ تهرانسر
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، کانون  طب سنتی آویشن با سابقه ده ساله  و با هدف ارتقاء سطح سلامت اعضاء و مخاطبان و ارائه اطلاعات صحیح و علمی تا کنون جلسات هفتگی برگزار کرده است و منشاء فعالیت های سلامت محور بسیاری در محله بوده است.
در دوره کارگاههای پاییزی و زمستانی این کانون که با نام معجزه درمان برگزار می گردد به موضوع انواع سرماخوردگی ها و آنفولانزای فصلی پرداخته می شود. دکتر ارجمندی و قیصریان با ارائه مطالب مفید در زمینه های فوق به مخاطبان در راستای پیشگیری و درمان ، راهکارهای مناسب را آموزش میدهند.
تغذیه مناسب- نوشیدنی ها و دم نوش های گیاهی ، تنظیم حرارت و دمای محل زندگی ، مواد مغذی برای تقویت مقاومت بدن و... از عناوین موضوعات مورد بحث در این کارگاهها می باشد.
علاقه مندان به منظور عضویت و شرکت در این کارگاهها میتوانند به نشانی : تهرانسر- بلوار گلها- شهرک کاظمیه نبش خیابان هفدهم – خانه فرهنگ تهرانسر مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 44560837 تماس حاصل نمایند.

نظر شما