جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۲۸
کد خبر: ۱۲۸۴۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۹
مجتمع فرهنگی هنری نور منطقه 5، ویژه برنامه «کمک مومنانه» را با هدف همدلی و مهربانی با خانواده‌های نیازمند و کم برخوردار برگزار می کند.
ترویج فرهنگ همدلی و مهربانی در ویژه برنامه «کمک مومنانه»به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، برنامه جهادی «کمک مومنانه» به همت مجتمع فرهنگی هنری نور در منطقه 5 با شعار همدلی و مهربانی ویژه خانواده‌های نیازمند و کم برحوردار و زنان سرپرست خانواده طی روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته برگزار می‌شود.

این برنامه در راستای احیاء سنت پسندیده نذری و با هدف کمک و یاری به نیازمندان، در قالب اهداء بسته‌های حمایتی شامل پوشاک، ارزاق (شامل حبوبات، گوشت، برنج، ماکارانی، سویا، رب گوجه فرنگی، روغن، خرما، قند  و ...) با مشارکت کانون‌های فعال مردمی، جمعی از خیرین و قرارگاه جهادی شهید حسن طهرانی مقدم و توزیع در میان خانواده‌های نیازمند در محلات فقیرنشین کن سولقان و دره فرحزاده برگزار می‌شود. 

کمک مومنانه پیرو منویات و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص کمک به محرومان و نیازمندان با هدف حمایت از قشرهای آسیب‌پذیر و سرپرستان خانوار نیازمند و مشکلات اقتصادی به وجود آمده ناشی از تحریم‌های دشمن، از سوی مدیریت فرهنگی هنری منطقه 5 به صورت مستمر اجرا می‌شود.

از عموم شهروندان خیر درخواست می‌شود برای مشارکت در این امر پسندیده و نحوه همیاری، با شماره 8-44088707 مجتمع فرهنگی هنری نور تماس بگیرند. 

نظر شما