جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۴۸
کد خبر: ۱۲۸۵۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۶
پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران با حضور معصومه خوانساری نویسنده کتاب " مادرم دیوانه است "، روز یکشنبه سیزدهم آذرماه با حضور علاقه مندان به ادبیات و نویسندگی برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، پاتوق کتاب فرهنگسرای خاوران این هفته سیزدهم آذرماه میزبان معصومه خوانساری نویسنده ادبیات کودکان و نوجوانان است.

خوانساری نویسنده ومنتقد ادبی و داور جشنواره های داستانی و مدرس اصول داستان نویسی و همچنین کارشناس کانون داستان "واژه" ی فرهنگسرای خاوران است که  دارای تحصیلات فیلمنامه نویسی و علوم کامپیوتر است.  

مادرم دیوانه است ، به من نگو زن ،رمان برف گرم و رمان کلاغها شیون‌نمی کنند نام تعدادی از کتابهای ایشان است که به چاپ رسیده است.

در بخشی از داستان «مادرم دیوانه است» می خوانیم:

چیزهایی می‌گوید که نمی فهمم. فقط «رحمِت بیاد» را در آخرین جمله -اش می¬ شنوم. سر که برمی دارد رد اشک تا زیر چانه‌اش راه گرفته است. می‌آییم بیرون. دستم در دست مادرم است. کنار حوض وسط حیاط حرم، پدر و خواهرم ایستاده اند. خواهرم تا ما را می بیند پوزخند می زند:

- فکر کردیم مردم ریختن سرتون لباساتون رو تیکه تیکه کردن.

پدرم رویش را برمی گرداند طرف پاشویه حوض و به شیر آبی که باز است نگاه می‌کند. مادرم لب پایینش را گاز می‌گیرد و نیشگونی از بازوی خواهرم بر می‌دارد. زائرین خیره به ما از کنارمان رد می‌‌شوند.

- شدیم سرگرمی مردم!

"پاتوق کتاب" یکشنبه های هر هفته از ساعت ۱۵ برگزار می شود و علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی فرهنگسرای خاوران واقع در خیابان خاوران، سه راه هاشم آباد مراجعه کنند و یا با شماره ۳۳۰۱۵۴۲۳ تماس بگیرند.

نظر شما