پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۹
کد خبر: ۱۲۸۵۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۵
در سی‌ونهمین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول ۲۷۵ عنوان کتاب به نمایندگی از صنعت کشور توسط خانه کتاب و ادبیات ارائه می شود.
۲۷۵ عنوان کتاب از صنعت نشر ایران در نمایشگاه استانبول معرفی می‌شودبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، سی‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول بعد از سه سال وقفه با شعار «دنیای جادویی کتاب» با حضور ناشرانی از کشورهای ایران، آلمان، امارات متحده عربی، رومانی و… در سه بخش نمایشگاهی (ویژه نمایش و فروش کتاب)، بخش بین‌الملل (ویژه معرفی و مبادلات کپی‌رایت کتاب) و بخش رویدادها (ویژه اجرای برنامه‌های متنوع ادبی و فرهنگی) با محوریت ادبیات فانتزی، علمی، تخیلی و رئالیسم جادویی از ۱۲ آذر ماه آغاز به کار کرده است.

خبرگزاری مهر افزود: خانه کتاب و ادبیات ایران به نمایندگی از صنعت نشر کشور در این نمایشگاه به معرفی و عرضه بیش از ‭‭‭‭‭۲۷۵‬‬‬‬‬ عنوان کتاب در موضوع‌های ادبیات کلاسیک و معاصر، ادبیات بزرگسال و کودک و نوجوان، هنر، دانشگاهی، ایرانشناسی، ادبیات پایداری، دفاع‌مقدس و دین می‌پردازد. معرفی طرح گرنت، طرح تاپ و پرداختن به آموزش زبان فارسی از جمله برنامه‌های غرفه ایران خواهد بود.

همچنین مرکز ساماندهی ترجمه و نشر معارف اسلامی و علوم انسانی نیز در این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول در غرفه جمهوری اسلامی ایران حضور دارد.

خانه کتاب و ادبیات ایران تاکنون در دوره‌های سی و دو تا سی و هشت (سال‌های ‭‭‭‭‭۱۳۹۲‬‬‬‬‬ تا ‭‭‭‭‭۱۳۹۸‬‬‬‬‬) به نمایندگی از صنعت نشر کشورمان در این رویداد فرهنگی بین‌المللی حضور یافته است.

بخش بین‌الملل سی‌ونهمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول تا ۱۵ آذر ادامه دارد.
نظر شما