پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۲۹
کد خبر: ۱۲۸۵۷۱
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۲
39 عکس از هنرمندان برجسته کشور در نمایشگاه «ناگفته‌ها»
نمایشگاه گروهی عکس «ناگفته‌ها 2» به همت فرهنگسرای امید و گروه هنری تصویر فصل در نگارخانه آبی برگزار می‌شود.

فرهنگسرای امید میزبان عکاسان شدبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، نمایشگاه گروهی عکس «ناگفته‌ها 2» ویژه برنامه جدیدی است که در فرهنگسرای امید برگزار می‌شود. 

این نمایشگاه گروهی به همت گروه هنری «تصویر فصل» تدارک دیده شده و 39 اثر از 20 هنرمند عکاس را که در سایر ۷۰×۵۰ آماده شده است، به نمایش عموم مخاطبان می‌گذارد. این آثار در موضوعات اجتماعی، طبیعت و پرتره بوده و جهت نمایش عموم در نگارخانه آبی به نمایش درآمده است. این نمایشگاه به سرپرستی جواد علمی‌نیا برگزار شده و تلاش دارد آثاری از هنرمندان به ویژه عکاسان برجسته کشور را به نمایش بگذارد. علمی‌نیا از هنرمندان باسابقه کشور و مدیر گروه هنری تصویر فصل است. او در 18 سال گذشته بیش از ۱۸۹ نمایشگاه گروهی و بیش از ۶۰ جشنواره برگزار کرده است. براساس این گزارش، نمایشگاه «ناگفته‌ها 2» روز جمعه 11 آذرماه در نگارخانه آبی فرهنگسرای امید افتتاح شد و تا 23 آذرماه ادامه خواهد داشت. 

علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند همه روزه از ساعت 9 الی 17 به فرهنگسرای امید واقع در میدان امام حسین علیه السلام، خیابان هفدهم شهریور، خیابان خشکبارچی، پارک خیام مراجعه کنند. ورود برای عموم علاقه‌مندان بلامانع است.

 انتهای پیام/


 

نظر شما