سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۶
کد خبر: ۱۲۸۵۷۶
|
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۴
فرهنگسرای کار و تعاون به منظور ارتقاء کیفیت و ایجاد رضایت در زندگی سالمندان از طریق ارائه خدمات ورک شاپ آموزشی ویژه سالمندان را روز چهارشنبه 16 آذرماه برگزار می کند.

ورک شاپ آموزشی ویژه سالمندان در فرهنگسرای کار و تعاون برگزار می شودبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، این برنامه به منظور تقويت خوداتکايي، خودباوري، عزت ملي و ترویج فرهنگ کار و کارآفرینی، خوداشتغالی وکمک به رشد اقتصادی خانواده و بهره‌گيري از فرصت‌هاي جديد کسب و کار برگزار می شود .

در این برنامه هنرمندان، رشته های سوخته نگاری روی چوب، دوخت کیف چرم، گل دوزی با چرخ وکارهایی با نمد، زیورآلات و دستبند چرمی، گلیم بافی، عروسک بافی، گل های کریستال، گلهای کاکتوس و گلچوب را آموزش می دهند.

این ورک شاپ هنری آموزشی با مشارکت کانون کارآفرینی در قالب کارگاه آموزشی برای سالمندان علاقمند به فراگیری حوزه کسب وکارهای خانگی جهت آشنایی آنان با کارآفرینان ، انتقال تجربه و نیز آموزش کسب و کار ،روز چهارشنبه 16 آذر از ساعت 10 تا 16 برگزار می شود.

علاقه‌مندان به منظور بهره‌مندی از این کارگاه آموزشی رایگان می توانند به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی پلاک 76 مراجعه و یا با شماره تلفن:66029060 تماس حاصل نمایند.

نظر شما