جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۵۶
کد خبر: ۱۲۹۹۶۰
|
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴
روسای فرهنگسراهای عترت و رسانه تهران و رفسنجان در دیداری با آرتین و خانواده او حضور داشتند و دست نوشته های نوجوان در پویش «دل نوشته ای برای آرتین» به او داده شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر،،حمله تروریستی به حرم حضرت شاهچراغ و شهادت جمعی از هم وطنان ما یکی از اتفاقات دلخراشی بود که کام بسیاری از ایرانیان را تلخ کرد. به ویژه آنکه در بین شهدا کودکان و نوجوان نیز بودند که جان خود را در این حمله تروریستی از دست دادند.

دیدار با خانواده آرتین با حضور روسای فرهنگسرای رسانه و عترت/ دل نوشته‌های نوجوانان به آرتین رسید
 
آرتین یکی از همین نوجوانان بود که اعضای خانواده خود را طی این اتفاق در حرم حضرت شاهچراغ از دست داد و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از هنرمندان و اهالی رسانه نسبت به این اتفاق واکنش نشان بدهند.
فرهنگسرای رسانه با همکاری فرهنگسراهای رسانه در استان های رفسنجان، مشهد و اصفهان پس از این اتفاق، پویش «دل نوشته ای برای آرتین» را راه اندازی کرد تا مظلومیت شهدای این حادثه را در سطحی گسترده تر در فضای مجازی به گوش مخاطبان برساند. این پویش با استقبال خوبی از سوی مخاطبان به ویژه کودکان و نوجوانان همراه شد و کاربران فضای مجازی با یک هشتگ پیام تسلیتی برای آرتین فرستادند. 
روز گذشته همزمان با فرارسیدن دهه فجر، مهدی شکیبایی رئیس فرهنگسرای رسانه، حجت الاسلام مصطفی جامه دار مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۲ و رئیس فرهنگسرای عترت و بهناز شریفی رئیس فرهنگسرای رسانه رفسنجان طی جلسه‌ای در محل فرهنگسرای عترت با آرتین و خانواده وی دیدار کردند.
 در این جلسه همچنین جمعی از همکاران فرهنگسرای رسانه، فرهنگسرای عترت و جمعی از بانوان فعال فرهنگی نیز حضور داشتند.در این دیدار ضمن اطلاع رسانی درباره پویش دل نوشته ای برای آرتین از سوی رییس فرهنگسرای رسانه، بخشی از این دل نوشته‌ها توسط رییس فرهنگ سرای رسانه رفسنجان برای وی قرائت شد. 
در این دیدار همچنین پیام تسلیت اهالی فرهنگ و رسانه به اطلاع آرتین و خانواده وی داده شد. مهدی شکیبایی ضمن بیان این پیام گفت: خواسته ما از اهالی رسانه و فرهنگ این است که پیام شهادت خانواده آرتین را در قالب های مختلف هنری و رسانه‌ای به گوش مردم ایران و سایر کشورها برسانند تا همه بدانند که تروریست جنایتکار و دشمنان، چگونه از فرصت‌های به دست آمده استفاده کرده و جان مردم ایران را هدف قرار می‌دهند. 
رییس فرهنگسرای رسانه همچنین گفت: تلاش ما به عنوان یک مرکز فرهنگی و رسانه‌ای این است که هنرمندان را برای این موضوع تشویق کرده و زمینه را برای هر نوع فعالیت آنان فراهم کنیم. لازم است که این موضوع در سراسر ایران همه‌گیر بشود. به‌همین دلیل از ریاست محترم فرهنگسرای رسانه رفسنجان دعوت کردیم که ظرفیت‌های هنرمندان خود را در این فضا وارد کنند. در پایان این جلسه، تعدادی از دل نوشته‌هایی که در این پویش از سوی کودکان و نوجوانان کشور ارسال شده است، به صورت قاب به خانواده آرتین تحویل داده شد. همچنین متن لوح سپاس شهردار رفسنجان به ایشان اهدا شد.

دیدار با خانواده آرتین با حضور روسای فرهنگسرای رسانه و عترت/ دل نوشته‌های نوجوانان به آرتین رسید

نظر شما