پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۲:۳۹
کد خبر: ۱۳۰۱۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶
به همت فرهنگسرای رسانه و رادیو گفت وگو در دهه فجر برگزار می‌شود:
فرهنگسرای رسانه و رادیو گفت وگو در کاری مشترک همزمان با آغاز ایام الله دهه فجر ، نشست تخصصی «رسانه ها و چشم‌انداز مسئله فلسطین ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی» را برگزار می‌کند.
نشست تخصصی رسانه ها و چشم اندازهای فلسطین
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، همزمان با سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) به کشور و آغاز دهه فجر پیروزی انقلاب، رادیو گفت‌وگو با مشارکت فرهنگسرای رسانه ویژه برنامه جدیدی را با محوریت رسانه ها و چشم‌انداز مسئله فلسطین ۴۴ سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی  برگزار می کند.

 در یک عصرانه مطبوعاتی(از ویژه برنامه های فرهنگسرای رسانه) میزگرد تخصصی گفتگوی سیاسی رادیو میزبان مهدی شکیبایی کارشناس ارشد مسائل فلسطین و رئیس فرهنگسرای رسانه و علیرضا عرب کارشناس ارشد مسائل غرب آسی است. 

این برنامه با اجرای علیرضا بصیری از خبرگزاری تسنیم و با تهیه کنندگی فریدون ماهر روز سه شنبه 11 بهمن ساعت 17:30 الی 19در سالن دکتر یونس شکرخواه فرهنگسرای رسانه برگزار شده و به صورت مستقیم از رادیو گفت‌وگو روی موج FM ردیف 103.5 مگاهرتز پخش می‌شود.

فرهنگسرای رسانه تاکنون برنامه‌های متعددی را با همکاری رادیو گفت‌وگو در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی برگزار کرده و تلاش کرده ضمن استفاده از نقطه نظرات کارشناسان، زمینه و بستر گفت‌وگوی بین گروه‌ها با اندیشه‌های مختلف را فراهم کند. 

انتهای پیام/
نظر شما