جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۹:۰۷
کد خبر: ۱۳۱۱۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸
فرهنگسرای کار و تعاون ،به مناسبت فرا رسیدن سال نو و آغاز رویش نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی زنان سرپرست خانواده با عنوان" بهارانه" را تا پنجشنبه 25 اسفندماه برگزار می کند.

نمایشگاه بهارانه در فرهنگسرای کار و تعاونبه گزارش روابط عمومی فرهنگسرای کار و تعاون، نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینی و مهارت آموزی بهارانه به منظورگسترش و تقويت خوداتکايي و خودباوري و عزت ملي و ترویج فرهنگ کار وکارآفرینی، خوداشتغالی و مهارت آموزی در جامعه با مشارکت کانون کارآفرینی برای کار آفرینان و علاقمندان به فراگیری حوزه کسب وکارهای خرد و خانگی به عنوان یکی از زمینه های کمک به سبد معیشتی خانواده ها برگزار می شود.

گفتنی است: در این نمایشگاه از آثار رشته های سوخته نگاری روی چوب، دوخت کیف چرم، گل دوزی با چرخ وکارهایی با نمد، زیورآلات و دستبند چرمی، عروسک بافی، بافتنی ، گل های چینی با تزئین روی تنه درخت، گلیم بافی و گلچوب است.

علاقه مندان می توانند برای بازدید از ساعت 9 تا 19 به فرهنگسرای کار و تعاون به نشانی: بزرگراه یادگار امام(ره) جنوب، تقاطع خیابان هاشمی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66029060 تماس بگیرند.

نظر شما