جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۷
کد خبر: ۱۳۱۲۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
ثبت‌نام دوره‌های آموزشی فرهنگ‌سرای معرفت NV فصل بهار با بیش از 100 کلاس در رشته های متنوع برای تمام سنین از نیمه دوم فروردین آغاز می‌شود.

به گزارش روابط عمومی فرهنگ‌سرای معرفت ، دوره‌های آموزشی این مراکز همچون فصول گذشته در رشته‌های متنوع ، با حضور اساتید110 دوره آموزشی متنوع در کلاس‌های آموزشی فرهنگ‌سرای معرفت و مربیان مجرب برگزار می شود.

از جمله دوره‌های آموزشی این فرهنگ‌سرا می‌توان به رشته‌های: هنرهای سنتی(مینیاتور وتذهیب،کفش چرمی، قالی‌بافی، گلیم‌بافی، طراحی روی پارچه ، بافتنی و ...)، هنرهای تجسمی(طراحی، سیاه‌قلم، نقاشی، خوشنویسی و...)،دوره‌های موسیقی(سازهای سنتور، سه‌تار، گیتار، دف، میولن و تنبک، موسیقی کودک)،هنرهای خانگی(خیاطی، دوخت مانتو، پخت کیک، آشپزی، قلاب بافی، تریکو بافی، شمع‌سازی و ...)، علوم قرآنی و معارف اسلامی ،زبان‌های خارجه، دوره‌های ویژه کودک و نوجوان(نقاشی، خلاقیت،سفال ، رباتیک، شطرنج و ...)، مشاوره‌های فردی و خانوادگی، دوره‌های کودک و ریاضی با چرتکه،دوره‌های ویژه کارآفرینی نوجوانان ،تولید پادکست صوتی و تصویری ،دوره‌های جهاد دانشگاهی و فوریت‌های پزشکی ، آموزش گل و گیاه و ... اشاره کرد.

علاقمندان برای ثبت‌نام می‌توانند از 14 فروردین به واحد آموزش این مرکز به نشانی بلوار شهران، بعد از زیرگذر شهیدهمت، فرهنگسرای معرفت مراجعه و همچنین به منظور آگاهی بیشتر از دوره‌های آموزشی با شماره تلفن های 44304979 تماس حاصل کنند.

نظر شما