جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۵۶
کد خبر: ۱۳۲۲۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۸
همزمان با دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) ، جشن "خیلی دخترونه" با بهره مندی از ظرفیت دختران نوجوان، دوشنبه 8 خرداد ماه سالجاری ساعت 16 در فرهنگسرای اخلاق برپا می شود.
به گزارش روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق، به مناسبت دهه کرامت و ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) جشن "خیلی دخترونه" شامل بخشهای مختلف هنری و فرهنگی، توسط دختران نوجوان دارالمومنین طهران اجرا می شود.
بر اساس این خبر، دختران دست اندرکار برپایی "جشن دخترونه" از 31 اردیبهشت ماه سالجاری همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) با تشکیل دبیرخانه و کمیته های اجرایی، فعالیتهای تبلیغاتی و هماهنگی بخشهای مختلف برنامه را پیگیری می کنند.
این خبر می افزاید: در آیین جشن "خیلی دخترونه" که علاوه بر نوجوانان دختر رده سنی 12 تا 18 ساله سطح منطقه، تعدادی از مسئولان فرهنگی و اجتماعی نیز حضور دارند علاوه بر پخش کلیپی از معرفی نوجوان دختر نخبه قرآنی منطقه و تقدیر از وی، دف نوازی، دکلمه خوانی، مسابقه پانتومیم(ادا بازی) و برگزاری مسابقه و اهدای جایزه به برگزیدگان از جمله بخشهای مختلف این برنامه است و یوسف بالو مدیر فرهنگی هنری منطقه چهارده و رییس فرهنگسرای اخلاق نیز ضمن خیر مقدم، به تبیین خدمات باشگاه مخاطبان می پردازد.
این خبر ادامه می دهد: حضور خادمان حرم رضوی با پرچم متبرک حرم مطهر
حضرت رضا(علیه السلام) و تقدیم هدیه متبرک به نوجوانان و تبیین بخشهای مختلف جشنواره پوشش اصیل ایرانی-اسلامی "گوهرشاد دخت" از دیگر بخشهای این جشن است.
فرهنگسرای اخلاق در خیابان پیروزی، خیابان شکوفه، خیابان شهید کاظمی، جنب بوستان گلزار، شماره 24 واقع است.


نظر شما