جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۱۸
کد خبر: ۱۳۲۲۸۱
|
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۳
فرهنگسرای ارسباران دوره فن بیان و گویندگی را با حضور فریبا باقری مجری و گوینده صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌کند.
دوره فن بیان و گویندگی با فریبا باقری در فرهنگسرای ارسبارانبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، دوره فن بیان و گویندگی با هدف کشف و تقویت استعدادهای نوجوان و جوان در زمینه گویندگی و اجرا، با حضور فریبا باقری گوینده و مجری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، از نیمه دوم خرداد ماه روزهای سه‌شنبه در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.


فریبا باقری دوره‌های گویندگی را زیر نظر اساتیدی چون ژاله صادقیان، فریدون محرابی، ایوب آقاخانی و مازیار ناظمی گذرانده است. وی از سال ۸۹ در بخش رادیو جوان به این عرصه وارد شده و از همان سال فعالیتش را آغاز نمود و با رادیوهای صبا، فصلی و صدای آشنا نیز همکاری کرد.



از جمله آثار فریبا باقری می‌توان به برنامه سلام تهران در شبکه تهران، با ما اینجا، مسابقه باشگاه ۳۰ دقیقه ای‌ها در رادیو فصلی، برنامه راه زندگی در رادیو صدای آشنا، برنامه‌های هفته نامه، معجون، باشگاه تعطیلات، جمعه جوونی، رادیو رویش، شور و شیون و غیره در شبکه رادیویی جوان اشاره کرد.


علاقه‌مندان به گویندگی و مهارت فن بیان، برای شرکت و نام‌نویسی در این دوره به فرهنگسرای ارسباران واقع در خیابان شریعتی، بالاتر از پل سیدخندان، خیابان جلفا مراجعه کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 20-22872818 داخلی 127 و 225 تماس بگیرند.

نظر شما