پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۱۴
کد خبر: ۱۳۲۳۸۲
|
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۴
همزمان با موسم کبریایی حج در موزه هنرهای دینی امام علی برگزار می شود:
نمایشگاه خوشنویسی حج در آیینه قرآن و ادب به هنرمندی کاوه تیموری جمعه ساعت 16 تا 18 در موزه هنرهای دینی امام علی (ع) به نمایش در می آید.
نمایشگاه خوشنویسی حج در آیینه قرآن و ادب
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ، همزمان با ماه ذی القعده و تشرف حاجیان به سرزمین وحی، نمایشگاه حج در آیینه قرآن و ادب شامل 70 اثر خوشنویسی به سبک نستعلیق شامل مضامین والای قرآنی و مرتبط با رسول اکرم (ص)، گزیده ای از روایات و اشعار با موضوع حج به هنرمندی کاوه تیموری در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد.
کاوه تیموری خوشنویس و خط پژوه متولد 1344 تهران است و برگزاری چندین نمایشگاه درایران و کشورهای دیگر (سودان، قزاقستان، قرقیزستان، روسیه، پاکستان، بوسنی، هلند، هندوستان، افغانستان و تاجیکستان)  و تالیف و نگارش 15عنوان کتاب و آلبوم در قلمرو خوشنویسی و دانش خط و تالیف بیش از 140 مقاله و نوشتار هنری بخشی از کارنامه هنری او می باشد.
نمایشگاه جمعه 19 خرداد1402 ساعت 16 تا 18 گشایش می یابد و علاقه مندان جهت یازدید می توانند تا 19 تیر ماه به غیر از روزهای تعطیل به موزه هنرهای دینی امام علی (ع) واقع در خیابان ولیعصر (عج)، بالاتر از بلوار میرداماد، بلوار اسفندیار، پلاک 35 مراجعه نمایند.

نظر شما