جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۵۱
کد خبر: ۱۳۹۱۲
|
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۸۹ - ۱۱:۵۶
شوراياران محلات 20گانه منطقه 15 طي برنامه‌اي از پروژه‌هاي آماده افتتاح سطح محدوده منطقه بازديد به عمل آورده و از نزديک در جريان نحوه پيشرفت ، امکانات و تجهيزات موجود قرار گرفتند .

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، مهندس يزداني شهردار منطقه هدف از اين بازديد را آشنايي و اطلاع يافتن شوراياران با امکانات موجود در سطح محدوده و محلات همجوار ذکر کرد و خاطرنشان کرد : با اشراف به پروژه‌ها و امکانات و اعلام نيازهاي توسط شوراياران در جلسه ماهيانه انشاءاله يک کار مضاعف در منطقه اجرا مي‌شود .


 در اين برنامه که حدود چهار ساعت به طول انجاميد شهردار ، قائم مقام ، معاونان، شهرداران نواحي و شوراياران محلات 20گانه از نزديک از پروژه‌هاي مجموعه ورزشي غدير(دوقلو)، کلينيک تخصصي دندانپزشکي ، بازار ميوه و تره بار، سراي محله ، مجموعه‌هاي ورزشي و چمن مصنوعي شهيد بروجردي ، پارک آموزش ترافيک ، بوستان ، سراي محله ، مجموعه ورزشي و چمن مصنوعي کيانشهر جنوبي ، مجموعه استخر و سوناي ولي عصر(عج) و پامچال و مجموعه ورزشي مشيريه از نزديک بازديد کردند .


 شهردار منطقه در اين بازديد به تاريخ شروع، پيشرفت کار، تجهيزات و امکانات موجود ، هزينه ، تاريخ بهره‌برداري و افتتاح و.... پروژه‌ها اشاره کرده و امکاناتي که درسال جديد درمحلات اضافه خواهد شد به اطلاع شوراياران رساند .


 شوراياران نيز استقبال گرمي از برنامه بازديد داشتند و برگزاري چنين برنامه هايي را مثبت ارزيابي کردند.


نظر شما