چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۲۳
کد خبر: ۱۴۲۴۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۷:۴۴
با حضور عوامل،منتقدان و چهره‌هاي فرهنگي برگزار شد؛
چهارشنبه اول ارديبهشت مراسم اکران خصوصي فيلم «دموکراسي تو روز روشن»(علي عطشاني) در سالن شماره يک سينما عصر جديد با حضور عوامل فيلم،تهيه‌کننده و منتقدن و خبرنگاران در ميان استقبال پرشور مخاطبان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار شهر،در اين مراسم که مديريت برنامه ريزي،اجرا و هماهنگي برنامه را «مصطفي محمودي» برعهده داشت وي قبل از شروع نمايش فيلم، پس از خير مقدم و خوشامد گويي از ميهماناني که بر روي صندلي سيار نشسته بودند عذرخواهي کرد. محمودي همچنين از حاضران درخواست کرد به دليل احترام به حقوق مادي و معنوي پديد آورندگان اين اثر از هرگونه عکاسي و تصويربرداري از فيلم خودداري کنند. محمودي همچنين اظهار اميدواري کرد تا ميهمانان اکران خصوصي فيلم و ساير تماشاچيان، بهترين مبلغان براي اين فيلم باشند. پس از صحبت‌هاي محمودي که مديريت تبليغات اين فيلم را در زمان اکران عمومي بر عهده دارد فيلم «دموکراسي تو روز روشن» که قرار بود ساعت 21 آغاز شود با 15 دقيقه تاخير به روي پرده رفت. «مصطفي محمودي» در گفت‌وگو با خبرنگار «شهر» درباره تبليغات اين فيلم توضيح داد:تبليغات فيلم به شکلي خاص و نو انجام خواهد شد. وي از ذکر جزييات خودداري و آن را به روزهاي آينده موکول کرد. به دليل آماده نشدن کپي جديد فيلم (که به گفته محمد علي زم براي ايجاد ضرباهنگ بهتر، مدت زمان 7 دقيقه از آن کاسته شده است) همان نسخه پخش شده در جشنواره نمايش داده شد.

در خاشيه اين مراسم:

*چهره هاي فرهنگي ، سياسي، هنري، سينمايي، دست اندرکاران رسانه ها، منتقدان ذز اين برنامه شرکت کردند که مي‌توان به محمد حسن پزشک- محمد جواد مظفر- محمود اربابي- عليرضا تابش- سيد مسعود صفوي- عباس اسداللهي- جمشيد ارجمند- علي معلم- مهرداد حجتي- حسين سلطان محمدي- امير پوريا- نصراله قادري- محمد دشتگلي- وحيد لک- مينو فرشچي- سيمون سيمونيان- کاوه ايماني- اصغر پورهاجريان- محمدرضا گلزار- نيوشا ضيغمي- قاسم زارع- نيما شاهرخ شاهي- فخرالدين صديق شريف- محمدرضا شريفي‌نيا- شهره لرستاني- اصغر همت- پرستو صالحي- اکرم محمدي- رضا بنفشه خواه- پوريا پور سرخ ، خاطره حاتمي- سحر قريشي- تعدادي از شهرداران مناطق- مديران موسسات ويدئو رسانه-و جمعي از روحانيون- رزمندگان و خانواده شهدا اشاره کرد.


*حضور محمد رضا گلزار در سالن نمايش سبب استقبال بسيار زياد ميهمانان شد و دقايق بسيار زيادي، علاقه مندان به عکس گرفتن از او و يا تصوير برداري مشغول بودند. اين مساله مجددا در پايان فيلم و هم زمان با خروج گلزار از سالن نمايش در مقابل سينما و در خيابان طالقاني با شدت بيشتري نمود پيدا کرد.


* براي دست اندرکاران رسانه ها- خبرنگاران و منتقدان سه رديف ويژه در نظر گرفته شده بود.


* بليط هاي مخصوصي با شماره و رديف براي ميهمانان چاپ شده بود که هر ميهمان بدون هيچگونه مشکل و در کمال نظم و آرامش در مکان تعيين شده مستقر مي شد.


*به دليل استقبال بسيار بالا از اين برنامه تمام ظرفيت صندلي هاي سالن اشغال شد و نزديک به يکصد ميهمان با نشستن بر روي صندلي هاي سياري که در نقاط مختلف سالن تعبيه شده بود، فيلم را تماشا کردند.


* قبل از ورود ميهمانان به سالن، علاوه بر شماره بليط، پاکتهايي به مدعوين تحويل مي شد که حاوي تقويم جيبي فيلم دموکراسي تو روز روشن، تراکتهاي تبليغاتي فيلم و فرم نظر سنجي بود که حاوي چند سئوال کوتاه نظر سنجي بود و همچنين از علاقه مندان دعوت مي کرد تا چنانچه فيلم را مطلوب يافتند تماشاي آن را به سايرين نيز توصيه کنند.


* در بخش ورودي سالن انتظار فيلم تعدادي از عوامل اجرايي مستقر شده بودند و بوسيله سيستم بلوتوث تلفن همراه، تيزرهاي مختلف فيلم را براي تلفن همراه مدعوين ارسال مي کردند.


* دو شرکت نسکافه و سن ايچ وظيفه پذيرايي از ميهمانان را با نوشيدني سرد و گرم بر عهده داشتند.


* با وجود ازدحام فراوان جمعيت، برگزار کنددگان مراسم با آرامش و متانت و در کمال نظم وظايف محوله را انجام مي دادند.


* در پايان برنامه و هنگام خروج ميهمانان از سالن نمايش، يک عدد سررسيد تبليغاتي فيلم از توليدات بنيان فرهنگ و هنر ايرانيان توسط تيم برگزاري برنامه به مدعوين تقديم شد.


* محمد علي زم و علي عطشاني (تهيه کننده و کارگردان فيلم) در تمام مدت قبل از شروع فيلم در ميان ميهمانان حضور داشتند و با آنان بحث و گفتگو مي کردند.


* بنا به گفته برخي دست اندرکاران فيلم، دموکراسي تو روز روشن احتمالا از نيمه دوم ارديبهشت ماه در 30 سينماي تهران و شهرستانها به صورت همزمان به روي پرده خواهد رفت.

نظر شما