جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۳
کد خبر: ۱۵۰۱۳
|
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۳۸۹ - ۱۱:۱۸
قائم مقام شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: دوازدهمين همايش سراسري مسئولان شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ستادهاي تابعه‌ استاني و شهرستاني با سخنراني دکتر غلامعلي حداد عادل سه شنبه 14 ارديبهشت در مشهد مقدس آغاز به کار مي‌کند.

به گزارش شهر، اصغر آب خضر با بيان اين مطلب افزود: همايش سراسري شوراي هماهنگي هر ساله در ارديبهشت ماه به منظور هم‌افزايي نيروها و تقويت و افزايش ظرفيت‌هاي برنامه‌اي، اجرايي و مراسمي شورا در جوار مضجع شريف امام رضا «ع»، برگزار مي‌شود.

امسال در روز افتتاحيه همايش، دکتر غلامعلي حداد عادل، مشاور عالي مقام معظم رهبري و رئيس کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با موضوع "تبيين راهبرد همت مضاعف و کار مضاعف در عرصه‌ فرهنگي، تبليغي" به ايراد سخنراني مي‌پردازد. همچنين مراسم اختتاميه‌ با سخنراني حضرت آيت‌ا... جنتي، نماينده‌ي ولي فقيه و رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و با تقدير و تجليل از دفاتر برگزيده و برتر استاني و شهرستاني به پايان مي‌رسد.

وي اضافه کرد: در اين همايش‌ها با بهره‌مندي از کارشناسان خبره و صاحب‌نظران و اساتيد مجرب حوزه و دانشگاه و نمايندگان دستگاه‌هاي فرهنگي و اجرايي به بررسي راه‌هاي تعامل دو سويه و سازنده‌ي درون و برون‌سازماني با ساير نهادها و دستگاه‌هاي فرهنگي ـ تبليغي براي برگزاري مراسم ملي مي‌پردازيم.

همچنين با توجه به ابلاغ سياست‌هاي کلي اصول اداري توسط مقام معظم رهبري، در اين همايش توجه ويژه‌اي به اين سياست‌ها و کاربردي کردن آنها خواهيم داشت.

وي ادامه داد: اين همايش با رويکردي متفاوت نسبت به سال‌هاي گذشته برگزار مي‌شود و مسئولان شورا مي‌کوشند تا با همتي مضاعف و کاري مضاعف سهم مشارکت‌جويي مردم و گروه‌ها و نهادهاي غيردولتي را در مناسبت‌هاي رسمي، ملّي و عمومي به حداکثر رسانند.

قائم مقام شوراي هماهنگي افزود: با توجه به تصويب اساسنامه‌ي جديد شورا توسط مجلس شوراي اسلامي و ابلاغ آن توسط رياست محترم جمهور و با عنايت به افق چشم‌انداز بيست ساله‌ي نظام، امسال در همايش سراسري مي‌کوشيم تا با تدوين، طراحي و تصويب سند چشم‌انداز و برنامه‌ي استراتژيک شورا فصل نويني از برگزاري مراسم وآئين‌هاي انقلاب اسلامي طراحي کنيم.

بنا به اين گزارش در اين همايش، کميسيون‌هاي هفت‌گانه‌ دهه فجر انقلاب اسلامي، اجرايي مراسم، امور استان‌ها و وحدت، کميسيون اداري و مالي، کميسيون تبليغات و اطلاع‌رساني، کميسيون پژوهش و برنامه‌ريزي، کميسيون حقوقي و امور مجلس و کارگاه آموزشي "آشنايي با جنگ نرم و نقش شورا در مقابله با آن" برگزار مي شود.

در اين همايش سه روزه آيت‌ا... علم‌الهدي، امام جمعه مشهد مقدس، مهندس اميرنيا، رئيس دفتر همکاري‌هاي فناوري رياست جمهوري و محمود صلاحي، استاندار استان خراسان رضوي نيز سخنراني خواهند کرد.

مراسم افتتاحيه‌ اين همايش سه روزه، ساعت 8:00 صبح سه‌شنبه 14 ارديبهشت آغاز و مراسم اختتاميه 8:00 صبح پنج‌شنبه در مشهد‌الرضا برگزار مي‌شود.

نظر شما