پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۱۹
کد خبر: ۱۶۶۱۰
|
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۴۵
رييس فرهنگسراي معرفت گفت: به مناسبت سالروز آزادسازي خرمشهر مراسم نقالي و قصه‌خواني با حضور آخرين نسل از پرده‌خوان‌ها «مرشد ميرزاعلي» سوم خرداد در اين فرهنگسرا برگزار مي‌‌شود.

«حامد بي‌آزار» در گفت وگو با خبرنگار شهر گفت: موسيقي دمام و سنج، اجراي نمايش خياباني در فضاي باز فرهنگسرا و برنامه «شب خاطره‌ها» در سالن آمفي‌تئاتر نيز از ساعت 18 تا 20 به مناسبت آزادسازي خرمشهر در فرهنگسراي معرفت برگزار مي‌شود.

وي افزود: به همين مناسبت برنامه‌اي با عنوان «زنگ عفاف» ويژه دختران كانون اصلاح و تربيت با نقالي‌خواني مرشد ميرزاعلي و اجراي نمايش با موضوع جنگ و ساده‌زيستي با عنوان «قانعان بي‌ادعا» ويژه پسران اين كانون برگزار مي‌شود.

رييس فرهنگسراي معرفت اظهار داشت: «به زلالي آب» عنوان برنامه‌هاي است كه به مناسبت ميلاد حضرت زهرا (س) در روز 12 خرداد ماه برگزار مي‌شود كه در آن دختران كانون اصلاح و تربيت به حرم حضرت معصومه (س) مي‌روند. در همين روز نيز جشن بزرگي شامل مسابقه، مولودي‌خواني و اجراي تئاتر ويژه پسران اين كانون برگزار مي‌شود.

به گفته بي‌آزار، «رالي معرفت» با هدف گسترش فرهنگ صحيح رفتارهاي ترافيكي، «زنگ سلامتي» دوشنبه هرهفته در فضاي باز فرهنگسرا و همايش «فست‌فود ايراني» در روزهاي 5 و 6 خردادماه با موضوع سلامت شهروندي با تاكيد بر تغذيه سالم در اين فرهنگسرا برگزار مي‌‌‌شود.

نظر شما