پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۰۲
کد خبر: ۱۸۳۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۷
رييس فرهنگسراي سلامت از اجراي بسته‌برنامه «ديوار به ديوار» با رويكرد ارتقا فرهنگ همسايگي و آپارتمان‌نشيني شامل 12 برنامه در سطح منطقه 4 خبر داد.

فرداد محمدي در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: مديريت مراكز فرهنگي هنري منطقه 4، چهار بسته‌برنامه‌ با عناوين «ترازو» (رزق و روزي حلال)، «چهار ديواري» (خانواده)،‌«نون و نمك» (قناعت و ساده‌زيستي) و «ديوار به ديوار» (همسايگي) را در راستاي سياست‌هاي سازمان فرهنگي هنري براي اجرا در سال جاري در نظر گرفته است كه بسته‌برنامه «ديوار به ديوار» به فرهنگسراي سلامت سپرده شده است.



وي با بيان اينكه اين بسته‌ شامل 12 برنامه است، افزود: برگزاري نمايشگاه كتاب با محوريت كتاب‌هايي كه محتواي همسايگي و خانواده دارد (20 تا 30 خرداد ماه در فرهنگسراي سلامت)، طراحي، چاپ و توزيع پيام‌هايي با موضوع همسايگي در سطح منطقه و نصب پوسترها و بنرهايي راجع به آپارتمان‌نشيني در مجتمع‌هاي اين منطقه از جمله برنامه‌هايي است كه در اين بسته‌برنامه در نظر گرفته شده است.



رييس فرهنگسراي سلامت از برپايي نگارگذر با موضوع همسايگي خبر داد و اظهار داشت: در اين برنامه 50 اثر نقاشي كه طي برگزاري مسابقه‌اي تهيه شده است هر هفته در يكي از مراكز منطقه (خانه فرهنگ صدف، كتابخانه‌هاي اميد و لويزان، مجتمع فرهنگي هنري حكيميه و فرهنگسراهاي اشراق و سلامت) با اجرا در مي‌آيد.



به گفته محمدي، راه‌اندازي كتابخانه در مجتمع‌هاي منطقه، رونمايي كتاب، نشست كارگاهي مديران مجتمع‌ها، مسابقه مدير، همسايه و آپارتمان نمونه، اجراي تئاتر سريالي در چهار قسمت در آپارتمان‌ها، شب‌نشيني‌هاي همسايگي، المپيك همسايگي در فرهنگسراي اشراق و نصب مرام‌نامه همسايگي و آپارتمان‌نشيني در مجتمع‌هاي مسكوني از ديگر برنامه‌هايي است كه در اين بسته‌برنامه در نظر گرفته شده است.



وي با اشاره به برنامه‌هاي در اختيار اين فرهنگسرا ادامه داد: 55 برنامه با 100 اجرا براي فصل تابستان پيشنهاد شده است كه اين برنامه‌ها در 6 بخش «عفاف و حجاب»، «نظم و انضباط اجتماعي»، «كاهش آلودگي»، «سلامت شهروندي»، «تغذيه سالم» و «فضاي سبز» در سطح منطقه برگزار مي‌‌‌شود.



رييس فرهنگسراي سلامت تصريح كرد: تمامي اين برنامه‌ها با مشاركت و همكاري ناحيه 7 شهرداري منطقه 4، مساجد، شوراياري‌ها، همشهري محله و معاونت اجتماعي منطقه برگزار مي‌شود.

نظر شما