چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۴۶
کد خبر: ۱۸۴۲۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۹
فرهنگسراي رسانه به منظور پرکردن بخشي از اوقات فراغت جوانان و نوجوانان در تابستان، دوره‌هاي آموزشي «روزنامه‌نگاري و خبرنگاري»، «هنر و رسانه» و «فناوري اطلاعات» را برگزار مي‌كند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي رسانه، در اين دوره‌هاي آموزشي که با حضور اساتيد مجرب دانشگاه برگزار مي‌شود، آموزش‌هاي رونامه‌نگاري و خبرنگاري در دو سطح مقدماتي و پيشرفته در قالب کارگاه‌هاي آموزشي همچون مباني رسانه‌اي، مباني ارتباطات جمعي در رسانه، مصاحبه، خبر نويسي، گزارش، صفحه‌بندي گرافيکي، عکاسي خبري و مقاله‌نويسي تدريس مي‌شود.


همچنين دوره‌هاي آموزشي هنر و رسانه، نظير طراحي ( بصورت ترميک ) رنگ روغن، گرافيک و کاريکاتور، طراحي با آبرنگ، مينياتور، خوشنويسي و همچنين دوره‌هاي فناوري اطلاعات مانند دوره‌هاي icdl، اينترنت، فتوشاپ، گرافيک رايانه‌اي، وبلاگ‌نويسي مقدماتي و پيشرفته، فلش و اتوکد برگزار مي‌شود.


دوره‌هاي آموزشي فن بيان و گويندگي، عکاسي خبري، ويراستاري، کارگرداني و بازيگري از ديگر دوره‌هايي هستند که در فرهنگسرا و در تمام رده‌هاي سني برگزار مي‌‌شود.


علاقمندان مي‌توانند براي کسب اطلاعات بيشتر همه روزه بغير از ايام تعطيل از ساعت 8 تا 18 به نشاني ميدان وليعصر (عج)، ابتداي بلوار کشاورز، نرسيده به تقاطع فلسطين، پلاک 28 مراجعه كنند و يا با شماره تلفن 88895606 و 88890016 تماس بگيرند.

نظر شما