جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۵۲
کد خبر: ۱۸۶۴۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۵۸
نشست آموزشي« تغذيه سالم، خانواده سالم » با هدف ارتقا سطح سلامت جامعه به عنوان مهمترين اصل در زندگي با مشاركت دفتر بهبود تغذيه جامعه وزارت بهداشت در فرهنگ‌سراي گلستان برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه هشت؛ دراين نشست آموزشي كارشناس برنامه درباره‌ تغذيه خوب، دانش تغذيه‌اي، نگرش مثبت به سلامتي، تنوع و تناسب در تغذيه، تعادل مواد غذايي، ميزان انرژي مورد نياز و نقش مواد معدني در بدن مطالبي را بيان مي‌کند.

تغذيه‌اي که بر اساس اصول علمي و با در نظر گرفتن تمامي احتياجات بدن ما تنظيم شده باشد، سلامت انسان را تامين مي‌کند و قواي دفاعي بدن را به صورتي بسيار اساسي و قابل ملاحظه افزايش مي‌دهد. و اگر خلاف اين امر واقع شود اثرات بد اين عمل در تمامي اعضاء و دستگاه‌هاي بدن منعکس مي‌شود و باعث از دست رفتن قواي فعال جسمي و حتي روحي در هر انساني و تحت هر شرايطي مي‌شود.

علاقه‌مندان براي شركت در اين نشست مي‌توانند روز دوشنبه 31 خردادماه، ساعت 17 تا 19 به فرهنگ‌سراي گلستان واقع در نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان مراجعه كنند و يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن: 77815173 تماس بگيرند.

نظر شما