چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۶
کد خبر: ۱۸۶۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۵
«هسته بادام»، «گل‌ و گياه»، «زندگي در شهر» و «تغذيه سالم، بدن سالم» عناوين جشنواره‌هايي است كه فرهنگسراي آفتاب در فصل تابستان با هدف غني‌سازي اوقات فراغت شهروندان اجرا مي‌كند.


معصومه ايمان‌پور در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين مطلب گفت: جشنواره «گل و گياه» به مدت يك هفته در مرداد ماه امسال در اين فرهنگسرا برگزار مي‌شود و طي آن ضمن عرضه گياهان آپارتماني، يك كارشناس به صورت رايگان درباره نحوه نگهداري و فوايد گياهان توضيح مي‌دهد.


وي افزود: جشنواره «تغذيه سالم، بدن سالم» نيز به مدت دو روز همراه با ويژه‌برنامه‌هايي در باره غذاهاي ايراني و سنتي در اين فرهنگسرا برگزار مي‌شود. جشنواره «زندگي در شهر» نيز شامل ايستگاه‌هاي مختلف فرهنگي هنري و علمي و غرفه‌هاي بازي و سرگرمي، ايستگاه‌هاي نقاشي و پرسش و پاسخ به مدت سه‌روز براي شهروندان برگزار مي‌شود.


رييس فرهنگسراي آفتاب با اشاره به جشنواره «هسته بادام» ادامه داد: اين جشنواره با هدف احترام به بزرگ‌ترها با حضور پدربزرگ‌ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها و شامل ايستگاه‌هاي مختلف و متنوع به مدت سه‌روز در مرداد ماه برگزار مي‌شود.

به گفته ايمان‌پور، تورپارك ترافيك ويژه كودكان و نوجوانان، اجراي تئاتر خياباني و نمايش فيلم از ديگر برنامه‌هايي است كه در فصل تابستان در نظر گرفته شده است.


وي تصريح كرد: به مناسبت فرارسيدن ماه مبارك رمضان اين فرهنگسرا برنامه‌هاي ويژه‌اي را در نظر گرفته است كه مي‌توان به «افطاري ساده» و «تجليل از بانوان قرآن‌پژوه» اشاره كرد.

نظر شما