جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۰۸
کد خبر: ۱۸۶۸۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۸
رئيس اداره بازيافت شهرداري منطقه 8، از صدور «بازيافت کارت» ويژه متصديان اصناف در شرق تهران خبر داد.

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 8، محمدرضا غلامي گفت: اين کارت که متعلق به بانک سامان است براي اصنافي که توليد زباله انبوه دارند، صادر مي‌شود.


وي تصريح کرد: هدف از صدور کارت براي اصناف، عدم دپوي زباله در خيابان، جلب رضايتمندي و مشارکت متصديان واحدهاي تجاري و تحويل پسماندهاي خشک به غرف بازيافت است.


رئيس اداره بازيافت شهرداري منطقه 8 همچنين از برپايي ايستگاه آموزشي بازيافت در فرهنگ‌سراي خانواده و پارک گلچين خبر داد و گفت: آموزشگران اين اداره با استقرار در اين مکان‌ها، آموزش‌هاي لازم به شهروندان و کودکان را انجام مي‌دهند.


غلامي هدف از پرپايي اين ايستگاه‌ها را آموزش مجدد، تفکيک پسماندهاي خشک و اهميت آن براي شهروندان برشمرد و افزود: در اين ايستگاه بروشورهاي آموزشي و کيسه‌هاي آبي مخصوص پسماند خشک به همراه CD آموزشي به شهروندان ارائه مي‌شود.


وي با اشاره به برگزاري جلسات هفتگي اداره بازيافت با حضور ناظرين نواحي و پيمانکار بازيافت و ناظر عالي سازمان بازيافت و تبديل مواد شهرداري تهران، گفت: اين جلسات راهکاري مناسب در جهت هماهنگي بيشتر بين عوامل اجرائي و نظارتي بازيافت سطح منطقه، نواحي و سازمان بازيافت است .


نظر شما