شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۲۳
کد خبر: ۱۹۶۸۷
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۸۹ - ۱۱:۴۰
اخبار کوتاه فرهنگي آذربايجان شرقي/
گشايش نمايشگاه خوشنويسي در عجب‌شير و هنرهاي تجسمي در شهرستان ملكان و افتتاح كانون فرهنگي و هنري مسجدقاسميه ملكان چند خبر کوتاه فرهنگي – هنري از استان آذربايجان شرقي است.

نمايشگاه خوشنويسي در عجب‌شير گشايش يافت

نمايشگاه خوشنويسي عجب‌شير روز چهارشنبه طي مراسمي با حضور جمعي از مسوولان محلي از سوي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان گشايش يافت.

به گزارش  شهر به نقل از روابط عمومي اداره کل فرهنگ وارشاداسلامي آذربايجان شرقي  در اين نمايشگاه 30 اثر خوشنويسي با موضوع آيات قراني و امامان توسط خوشنويسان اين شهرستان به نمايش گذاشته شده است.

اين نمايشگاه تا 17تير ماه سال جاري در محل نگارخانه فرهنگ و ارشاد اسلامي اين شهرستان براي بازديد علاقه‌مندان داير است.

 

نمايشگاه هنرهاي تجسمي در شهرستان ملكان برگزار شد

نمايشگاه صنايع دستي و نقاشي در شهرستان ملكان برگزار شد. در اين نمايشگاه دهها اثر منبت كاري، قلمزني،‌معرق، تذهيب و نقاشي رنگ و روغن با موضوعات آزاد به نمايش گذاشته شد.  

نمايشگاه ياد شده در نگارخانه مجتمع فرهنگي و هنري ملكان برپا شد.

كانون فرهنگي و هنري مسجدقاسميه ملكان افتتاح شد

كانون فرهنگي و هنري "نسيم رحمت" مسجد قاسميه ملكان افتتاح شد. امام جمعه شهرستان ملكان در آئين افتتاحيه اين كانون با اشاره به اهميت فعاليتهاي فرهنگي و هنري مساجد را مهمترين مركز بسط و گسترش فرهنگ و هنر اسلامي عنوان كرد.

وي شهرستان ملكان را داراي پتانسيل غني فرهنگي و هنري دانست و خواستار گسترش فعاليتهاي فرهنگي و مذهبي  مساجد و در ميان جوانان و نوجوانان شد.

نظر شما