سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۲۷
کد خبر: ۲۰۲۵۳
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۶
اعلام حداقل و حداکثر شهريه مدارس غير دولتي در تهران
مدير مشارکت‌هاي مردمي آموزش و پرورش شهر تهران، حداقل و حداکثر شهريه مدارس غير دولتي شهر تهران را اعلام کرد. بر اين اساس شهريه مدارس غير دولتي شهر تهران از 8 تا 13درصد نسبت به سال قبل افزايش داشته است .

به گزارش شهر، مهدي جلالي -مدير مشارکت‌هاي مردمي آموزش و پرورش شهر تهران-گفت: حداقل شهريه مدارس غيردولتي در دوره ابتدايي650هزار تومان وحداکثر آن2ميليون و320 هزار تومان است.

وي افزود: در دوره راهنمايي حداقل شهريه مدارس غيردولتي950هزار تومان و حداکثر آن2ميليون و 660هزار تومان است.

مدير مشارکت‌هاي مردمي آموزش و پرورش شهر تهران گفت: حداقل شهريه دبيرستان‌هاي غيردولتي يک ميليون و دويست هزار تومان و حداکثر آن3ميليون و400 هزار تومان است.

جلالي همچنين حداقل شهريه مراکز پيش دانشگاهي غير دولتي را2ميليون و500 هزار تومان و حداکثر آن را4ميليون و400هزار تومان اعلام کرد.

وي با توجه به اين که شهريه مدارس غير دولتي شهر تهران از 8 تا 13درصد نسبت به سال قبل افزايش داشته است خاطر نشان کرد: شهريه ثابت مدارس بر اساس ساعات هفتگي مدارس و شهريه فوق برنامه ها براي ساعات غير رسمي مدرسه دريافت خواهد شد.
جلالي از اولياي دانش آموزان خواست از پرداخت وجه نقد به مديران مدارس اجتناب کنند و شهريه را براساس قرارداد که در دو نسخه تهيه مي شود به حساب مدرسه واريز کنند.
وي با بيان اين که شهريه مدارس غيردولتي دخترانه درصد کمي از مدارس غيردولتي پسرانه بيشتر است گفت: دريافت اجباري شهريه در مدارس غير دولتي بابت سرويس اياب و ذهاب تغذيه و لباس فرم ممنوع است و والدين در صورت مشاهده تخلف موارد را به بازرسي و رسيدگي به شکايات آموزش و پرورش يا سامانه گوياي1820اطلاع دهند.

نظر شما