پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۵۴
کد خبر: ۲۰۳۱۴
|
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۳:۰۶
کانون فرهنگي و هنري بيت القرآن و عترت بناب ويژه فعاليتهاي تابستاني خود را آغاز کرد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي آذربايجان شرقي ،کانون فرهنگي و هنري بيت القرآن والعترت با حضور حجت الاسلام و المسلمين حاج آقا جابري و سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان بناب و قاريان ممتاز شهرستان فعاليتهاي ويژه تابستان را آغاز نمودند.

حجت الاسلام جابري در اين آئين گفت : در اين برهه از زمان که ابرقدرتهاي تا به دندان مسلح هجوم فرهنگي خود را عليه ملت ايران آغاز نموده­اند،قرآن و برنامه­هاي قرآني بهترين و محکم­ترين راهي است که مي توان در مقابل اين هجوم بي­امان فرهنگي ايستاد و با تمسک به قرآن دشمن را به زانو درآورد.

 
وي افزود : کانونهاي فرهنگي مساجد وظيفه­اي بس سنگين در جذب و تربيت کودکان و نوجوانان و جوانان برعهده دارند تا با تربيت قرآني فرزندان خود را در مقابل انواع حملات فرهنگي بيمه کنيم.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي بناب نيز ضمن تقدير از دست­اندر کاران کانون فرهنگي بيت­القرآن و العترت اعلام کرد: امسال حمايت بسيار خوبي از فعاليتهاي قرآني از سوي اين وزارت­خانه و اداره کل بعمل مي­آيد و بخشنامه هاي حمايتي از فعاليتهاي قرآني به تمام مراکز فعاليتهاي قرآني ارسال گرديده که با معرفي به اداره کل از کمکهاي خوبي برخوردار خواهند شد.

در ادامه گروه تواشيح کانون نمونه­اي از برنامه­هاي خود را اجرا و سپس از قاريان ممتاز شهرستان از جمله "رضا صدقي"آاياتي از کلام نور را تلاوت و کلاسهاي قرآني و آموزشي در سطوح مختلف رسماً کار خود را آغاز کرد.

نظر شما