چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۳۹
کد خبر: ۲۱۱۷۸
|
تاریخ انتشار: ۳۰ تير ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۴
نمايشگاه آثار هنري و صنايع دستي جمعي از جوانان هنرمند و خير استان آذربايجانشرقي به نفع كودكان سرطاني در محل فرهنگسراي خاقاني، جنب مسجد تاريخي كبود تبريزگشايش يافت.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي، رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي گفت: با توجه به علاقه‌مندي مردم انسان دوست استان و حضور گسترده گردشگران در شهر تبريز، نمايشگاه آثار هنري و صنايع دستي توسط گروه هنري رستاك و به نفع كودكان سرطاني برگزار مي‌شود.

تراب محمدي اظهار داشت: عوايد حاصل از فروش دست ساخته‌هاي به نمايش در آمده در اين نمايشگاه كه با همكاري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان، سازمان فرهنگي هنري شهرداري تبريز، شهرداري تبريز، دانشگاه هنر اسلامي تبريز، انتشارات ستوده، انجمن خيريه نيكوكاري تبريز و چاپ كوهرنگ برگزار مي‌شود، براي مصارف خيريه در حوزه كودكان سرطاني صرف مي‌شود.


محمدي از جوانان مشتاق و انسان دوستي كه برنامه‌ريزي و اجراي اين نمايشگاه را بر عهده داشتند تشكر كرد و ابراز اميدواري كرد، استفاده از هنرهاي سنتي و صنايع دستي و دست ساخته‌هاي ارزشمند اين افراد، بتواند دست‌گير افرادي باشد كه قرار است اين نمايشگاه گروهي از مشكلاتشان را بگشايد.


وي ضمن استقبال از چنين اقداماتي گفت: بهره‌گيري از آثار ارشمند صنايع دستي براي امور خير اقدام شايسته‌اي است كه سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي از استمرار آن حمايت مي‌كند.


محمدي يادآور شد: اين نمايشگاه ازروز گذشته 29 تيرماه جاري در محل فرهنگسراي خاقاني، جنب مسجد تاريخي كبود تبريز آغاز به كار كرده و تا روز چهارم تيرماه از ساعت 10 صبح تا 10 شب براي بازديد عموم در اين محل داير است.

نظر شما