چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۴۴
کد خبر: ۲۱۴۸۰
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۰۹:۱۷
مديريت فرهنگي هنري منطقه6 ، در ادامه اجراهاي نمايش ميداني خود در فصل تابستان، نمايش‌هاي خياباني با عنوان «زندگي بي ملال با رزق حلال» را اجرا مي‌كند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراکز فرهنگي هنري منطقه 6، اجراي اين نمايش‌هاي خياباني به منظور ترويج فرهنگ صداقت، راستي و امانتداري و وجدان كاري شهروندان است كه قرار است در مرداد ماه جاري توسط خانه فرهنگ گلها در بوستان‌هاي منطقه 6 برگزار شود.


همچنين اين مديريت به منظور ارتقاي سلامت شهروندان با تاكيد بر تغذيه سالم ، اقدام به برگزاري اجراي نمايش عروسكي با عنوان «لقمه لقمه سلامتي» كرده است.

اين برنامه درقالب اجراي برنامه‌هاي نمايشي كودك و با مشاركت شهرداري منطقه 6 ، با هدف اصلاح الگوي مصرف و استفاده از خوراكي‌هاي مجاز براي كودكان در مهدهاي كودك و پيش دبستاني برگزار مي شود.

علاقه مندان جهت شركت در اين برنامه ها مي توانند روزهاي زوج ساعت 10 به خانه فرهنگ گلها مراجعه كنند.


مديريت فرهنگي هنري منطقه6 ، با هدف ارتقاي فرهنگ آپارتمان نشيني و آشنايي با آيين همسايگي از نگاه دين مبين اسلام ، اقدام به برگزاري برنامه‌اي با عنوان "همسايه مهربون" كرده است.

در اين برنامه كه با مشاركت شهرداري منطقه 6 برگزار مي شود، قرار است تا در زمينه وظايف و تکاليف متقابل همسايگان، رعايت اخلاق و حقوق همسايگي توسط كارشناسان طرح موضوع و به آن پرداخته شود.

اين نشست در تاريخ 4 مرداد برگزار و شركت در اين نشست براي علاقه مندان آزاد است.

علاقه مندان جهت شركت دراين نشست مي توانند به خانه فرهنگ گلها واقع در بزرگراه شهيد گمنام، روبروي بزرگراه کردستان ، بوستان گلها مراجعه كنند و يا با شماره تلفن 88003936 تماس بگيرند.

نظر شما