شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۱۷
کد خبر: ۲۲۴۳۴
|
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۰:۳۰
در نشست مشترک مسوولان سازمان نوسازي و شهرداري منطقه 15 مطرح شد:
مسوولان سازمان نوسازي و شهرداري منطقه 15، در نشست مشترکي در ارتباط با مسايل و مشکلات مربوط به بافت فرسوده سطح منطقه، تسريع در روند اجراي بزرگراه امام علي (ع) و تعيين تکليف تک پلاکهاي باقيمانده را به عنوان اولويت مهم تعيين کردند.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، در اين جلسه مجتبي يزداني، شهردار اين منطقه با اشاره به اينکه در طي سال گذشته اقدامات خوبي درزمين هتامين زيرساخت ها در محدوده بافت فرسوده منطقه اجرا شده است گفت: سعي ما براين است که در راستاي تحقق تاکيدات دکتر قاليباف شهردار تهران مبني بر کاهش فاصله بين مناطق شمالي و جنوبي نسبت به تامين سرانه ها به خصوص در محلات واقع در بافت فرسوده تلاش مضاعف داشته باشيم.

وي ادامه داد: در اين خصوص در زمينه اجراي عمليات لکه گيري آسفالت، احداث بازار ميوه و تره بار، فضاي سبز، سرانه هاي ورزشي و فرهنگي اقدامات ويژه اي در منطقه 15 انجام شده است .

بنابراين گزارش، در ادامه جلسه مهندس درويش زاده مديرعامل سازمان نوسازي شهرتهران نيز با اشاره به اينکه تسريع در عمليات اجراي بزرگراه امام علي(ع) و توسعه زيرساختها در اين محدوده جزو اولويتهاست گفت: اين خواسته مشترک همه ماست و بايد دست به دست هم دهيم تا به صورت اثربخش تر جهت رفع اين مشکلات اقدام کنيم .

وي افزود: سازمان يکسري تعهداتي هم از قبل به شهروندان دارد که ما موظفيم به آن تعهدات تا پايان سال عمل کنيم و از آن به بعد تعهد ما روي پروژه هاي اوراق مشارکت خواهد بود که پروژه هاي اقتصادي و داراي بازده است .

اين گزارش حاكي است، دبيران شوراياري محلات اتابک و مينايي نيز در اين جلسه به پاره اي مسايل و مشکلات نظير اجراي طرح امنيت اجتماعي، تعيين تکليف املاک زير 50 متر، تعيين تکليف اجراي طرح خانه به جاي خانه اشاره کردند.

نظر شما