شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۲۳
کد خبر: ۲۳۱۶۷
|
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۵
از سوي مركز آموزش سازمان فرهنگي هنري/
موسسه آموزش شهر وابسته به سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران از کودکان و نوجوانان دعوت مي‌کند که ديدگاه‌هاي خود را با توجه به شعار « جهان تجسمي از روياي من است » در قالب نقاشي بيان کنند.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي موسسه آموزش شهر، از علاقه‌مندان دعوت مي‌شود که در مورد اين موضوع تفکر كرده و ديدگاه‌هاي خود را به صورت نقاشي بيان كنند.


نقاشي‌هاي شما مي‌تواند اهميت اين موضوع را مورد تاکيد قرار دهد. اين برنامه در تاريخ 13 تا 15 مهرماه در نمايشگاه سومين همايش سراسري روانپزشکي کودک و نوجوان به نمايش گذاشته مي‌شود و آخرين روز دريافت آثار 28 شهريورماه سال 89 است.


شركت كنندگان در اين مسابقه، کودکان و نوجوانان گروه‌هاي سني 4 تا 18 سال (پسر و دختر) مي‌توانند اثرات خود را به صورت نقاشي ارسال كنند.


دانش‌آموزان مي‌توانند از کاغذهاي نقاشي فابريانو ترجيحا در ابعاد 70× 50 براي کشيدن نقاشي استفاده كرده و از هرنوع رنگ آميزي( گواش، آبرنگ، پاستل، مدادرنگي و مدادشمعي) استفاده كنند و آثار خود را به همراه مشخصات به طور خوانا نوشته، هر اثر داراي قاب فلزي همراه با شيشه باشد و به آدرس تهران – ميدان ولي عصر - خيابان کريم خان زند - نرسيده به تقاطع حافظ - جنب کوچه شهيد گلابي، پلاک 195 ارسال شود.


علاقه مندان براي کسب اطلاعات بيشتر مي‌توانند با شماره تلفن: 5-88898941 تماس بگيرند.


نظر شما