جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۴۷
کد خبر: ۲۴۰۰۰
|
تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۶
معاون اجتماعي نيروي انتظامي با تأکيد بر اينکه 95 درصد طرح ها و برنامه هاي پليس با اقدامات فرهنگي همراه است،اظهار داشت: تنها 5 درصد اقدامات ناجا انتظامي و برخورد است.

به گزاش شهر،  خبرنگار پايگاه اطلاع رساني پليس،سردار دکتر بهمن کارگر در برنامه همراه شبکه پنج سيما افزود:پليس معتقد است که اقدامات فرهنگي و اجتماعي نقش بسزايي در نهادينه کردن نظم و انضباط اجتماعي در جامعه دارد.


وي با تأکيد بر اينکه حفظ نظم و امنيت در کشور وظيفه نيروي انتظامي است،خاطرنشان کرد:توليد امنيت در جامعه بر عهده نظام و حکومت است.


معاون اجتماعي نيروي انتظامي با تأکيد بر اينکه 95 درصد طرح ها و برنامه هاي پليس با اقدامات فرهنگي همراه است،اظهار داشت: تنها 5 درصد اقدامات ناجا انتظامي است.


وي در ادامه سخنان خود با تأکيد بر اينکه پليس در جمهوري اسلامي ايران پيشگيري را مقدم بر برخورد مي داند،اظهار داشت:اجراي برنامه هاي فرهنگي آموزشي مهمترين راهکار پيشگيري از جرائم در کشور است.


سردار کارگر در ادامه همکاري و تعامل مردم با نيروي انتظامي را سازنده دانست و گفت:مشارکت و همدلي مردم با پليس رمز موفقيت ماموران نيروي انتظامي در مأموريت هاي محوله است.


وي استاندارد سازي و تعالي رفتار پليس را يادآور شد و اظهار داشت:ماموران نيروي انتظامي پيش از اينکه مردم را به نظم و انضباط توصيه کنند خود بايد الگوي نظم و انضباط در جامعه باشند.


سردار کارگر به هفته گراميداشت نيروي انتظامي که از دهم مهر ماه آغاز شده است،اشاره و خاطرنشان کرد:خدمت،اقتدار و رحمت سه محور اساسي هفته نيروي انتظامي است.


معاون اجتماعي ناجا،با بيان اينکه اعتماد شما،پشتوانه اقتدار ما به عنوان شعار هفته نيروي انتظامي نام گذاري شده است،افزود:توليد بسته هاي نمايشگاهي توسط پليس هاي تخصصي،برنامه هاي محله محور از قبيل پياده روي،ليگ محلات،سرگرمي خانواده ها و ... از اهم تدابير اين هفته است.


سردار کارگر روزشمار هفته نيروي انتظامي را يادآور شد و گفت:روز شنبه دهم مهرماه به نام،پليس،مشارکت عمومي،انضباط اجتماعي،يکشنبه پليس،دانش و فنآوري،دوشنبه دوازدهم پليس،ولايت،ايثار و شهادت،سه شنبه سيزدهم مهر،پليس،خدمتگذاري،پاسخگويي نام گذاري شده است.


وي اضافه کرد:چهارشنبه چهاردهم مهر ماه ،پليس،اقتدار،کارآمدي،پنجشنبه پانزدهم مهر،پليس،امنيت،فضاي مجازي و جمعه شانزدهم مهر پليس،خانواده،امنيت اجتماعي و اخلاقي نامگذاري شده است.

نظر شما