پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۱
کد خبر: ۲۴۰۳۸
|
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۸۹ - ۱۲:۲۵
عضو کميسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي اسلامي شهر تهران از ورود دوچرخه به سفرهاي درون شهري استقبال کرد و خواستار افزايش خانه هاي دوچرخه در نزديکي مناطق مسکوني شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه هشت، مرتضي طلايي با اعلام اين مطلب در جلسه هم انديشي مديريت شهري با دبيران شوراياري وروساي ادارات سطح منطقه گفت: مديريت شهري در نخستين تجربه موفق خود توانسته استفاده از دوچرخه را براي اولين بار در منطقه 8 فراهم کند.

وي افزود: با گذشت کمتر از 2 سال اين طرح در منطقه؛ در حال حاضر تعداد مناطقي که داراي مسيرهاي دوچرخه هستند به 10 منطقه رسيده است.

طلايي در ادامه با اشاره به نقش تاثير گذار فرهنگ دفاع مقدس در فضاي کنوني جامعه اظهار داشت: ما مي توانيم با برجسته ساختن و شناساندن ارزشها و مفاهيم انساني و اسلامي، که در 8 سال دفاع مقدس ثبت شده است جامعه و به ويژه نسل جوان را در مقابله با هجمه فرهنگي دشمن مصون بداريم.


عضو کمسيون فرهنگي و اجتماعي شوراي شهر تهران ، به نقش شوراياريها در محلات اشاره کرد و گفت: شوراياريها به عنوان بازوان قدرتمند امور شهري تاثير به سزايي در اداره امور محلات دارند.

وي افزود: به منظور ارائه نقطه نظرات و ديدگاههاي اعضاي شوراياري و رفع مشکل محلات، هر سه ماه يک بار جلسه هم انديشي با اعضاي شوراياري برگزار مي شود.

خاطر نشان مي شود در پايان جلسه به مناسبت گرامي داشت هفته نيروي انتظامي و روز آتش نشاني و ايمني از پرسنل خدوم نيروي انتظامي وآتش نشانان منطقه 8 تقدير به عمل آمد.


نظر شما