جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۱۴
کد خبر: ۲۴۲۵۴
|
تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۵
درجريان برگزاري کنگره بين‌المللي قلب رضوي صورت گرفت؛
مدير عامل بيمارستان فوق تخصصي رضوي مشهد از برگزاري 15 عمل جراحي قلب بصورت زنده در جريان برگزاري کنگره بين‌المللي جراحي قلب و عروق در اين بيمارستان خبر داد.

به گزارش "شهر"، دکتر سعيد عبدالحسيني با اعلام اين خبر اظهار كرد: در مدت 4 روز برگزاري کنگره بين‌المللي جراحي قلب و عروق رضوي، برجسته‌ترين جراحان دنيا 15عمل قلب انجام دادند.

 

وي افزود: اين عمل هاي جراحي بصورت زنده از طريق ويدئوکنفرانس براي پزشکان و جراحان حاضر در اين کنگره پخش شد.

 

عبدالحسيني نتيجه اين نوع عمل‌ها را رفع اشکالات و سوالات پزشکان عنوان کرد و گفت: شرکت کنندگان در کنگره بين‌المللي قلب رضوي در جريان اين عمل‌هاي جراحي با سردمداران جراحي قلب دنيا تبادل اطلاعات و تجربيات کردند.

 

وي ادامه داد: در اين کنگره همچنين کارگاه‌هاي آموزشي براي افراد فوق‌تخصص جراحي قلب، فوق‌تخصص داخلي قلب، اينترويشنيست‌ها و پرفيوژنيست‌ها در اين مدت برگزار مي‌شود.

 

به گزارش وبدا، مديرعامل بيمارستان تخصصي رضوي در ادامه به دستاوردهاي برگزاري کنگره در سالهاي گذشته اشاره کرد و گفت: استقبال و درخواست بزرگترين و برجسته‌ترين استادان جراحي دنيا براي شرکت در اين کنگره يکي از اين دستاوردهاي اين کنگره بود.

 

گفتني است: سومين کنگره قلب و عروق رضوي 13 تا 16 مهرماه با حضور 60 متخصص قلب و عروق از 28 کشور دنيا و متخصصان داخلي در بيمارستان فوق‌تخصصي رضوي مشهد برگزار شد.

نظر شما