چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۰
کد خبر: ۲۴۴۱۸
|
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۷
آقامير رييس سازمان ورزش شهرداري تهران در ديدار با فرمانده نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران در خصوص برپايي سومين نمايشگاه ورزش شهروندي گفتگو كرد.

به گزارش شهر به نقل از ستاد اطلاع رساني سومين نمايشگاه و جشنواره تفريحات ورزشي، در ابتداي اين ديدار رييس سازمان ورزش شهرداري تهران ضمن تبريک به مناسبت فرا رسيدن هفته نيروي انتظامي به راهبردهاي مقام معظم رهبري در حوزه سلامت اجتماعي اشاره کرد و گفت: منويات مقام معظم رهبري در ابتداي سال همت مضاعف و کار مضاعف مبني بر لزوم توجه ويژه و گسترش و نهادينه کردن ورزش همگاني در ميان اقشار مختلف به عنوان راهکاري مناسب جهت اشاعه هنجارها و کنترل ناهنجاري­ها و ارتقاي سطح سلامت روحي و جسمي جامعه،حجت را بر همه مسئولان تمام کرده است.

وي ادامه داد: بر اين اساس سازمان ورزش شهرداري تهران در راستاي تحقق فرمايشات عالمانه رهبر فرزانه انقلاب و سياست­ها و تدابير  قاليباف بر آن شد تا سومين نمايشگاه و جشنواره ورزش شهروندي را در پارک رازي برگزار نمايد.

سردار آقامير با دعوت از فرمانده نيروي انتظامي کشورمان جهت بازديد از اين نمايشگاه افزود: اميدواريم باحضور مسئولان نهادهاي مختلف کشوري به تعامل هرچه بيشتر ورزش همگاني و دستيابي به دستاوردهاي آن در زمينه هاي مختلف اجتماعي دست يابيم.

در ادامه سردار  احمدي مقدم ضمن استقبال از برپايي نمايشگاه ورزش شهروندي تأکيد کرد: تأمين امنيت اجتماعي و سلامت روحي و رواني جامعه بزرگترين رسالت­ نيروي انتظامي است.

وي ادامه داد: در اين راستا آمادگي هرگونه همکاري با نهادهاي متولي سلامت جسمي و رواني جامعه را داريم و از هيچگونه کوششي در اين راه فروگذار نخواهيم کرد.

احمدي مقدم اظهار اميدواري کرد نمايشگاه ورزش شهروندي به تعميق و نهادينه کردن فرهنگ ورزش همگاني و در نهايت حفظ سلامت عمومي جامعه بينجامد.

نظر شما