پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۴۶
کد خبر: ۲۴۶۳۲
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۰:۵۵
بهمن دري معاون امور فرهنگي وزير ارشاد ضمن تأكيد بر توجه و نگاه هوشمندانه براي ترويج و گسترش فرهنگ دفاع مقدس، خواستار استفاده از توانمندي‌ها و ظرفيت‌هاي همه سازمانها و نهادها و مشاركت‌ها براي استخراج ذخاير اين گنج تمام ناشدني شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي معاونت امور فرهنگي بهمن دري كه در نشست صميمي با جمعي از مسؤولين بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس شركت كرده بود پس از ارائه گزارشي از سوي سرتيپ 2 پاسدارمهندس داود غياثي راد درباره اقدامات انجام شده درباره ترويج فرهنگ دفاع مقدس و اعلام رضايت رياست ستاد كل نيروهاي مسلح سرلشكر فيروزآبادي از برپايي نخستين نمايشگاه ملي كتاب دفاع مقدس و فعاليت‌هاي فرهنگي درباره دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس و كم نظير بودن اين فعاليت‌ها نسبت به سال‌هاي گذشته، به ارايه نكاتي پرداخت.

وي گفت: ما نه تنها از آثاري چون دايره‌المعارف دفاع مقدس، تاريخ جنگ تحميلي، روشمار جنگ و تدوين آثار مكتوب از شهداي سرافراز، آزادگان، جانبازان و ايثارگران حماسه دفاع مقدس حمايت مي‌كنيم بلكه معتقديم بايد همه تلاشها را به سوي ترويج و تحكيم فرهنگ دفاع مقدس در جامعه و تقويت نشر ارزش‌هاي هشت سال مقاومت و هشت ماه پايداري ملت ايران در سال گذشته هدايت كنيم.

معاون امور فرهنگي از حمايت اين معاونت از همه فعاليت‌ها در حوزه نشر دفاع مقدس خبر داد و ادامه داد:‌ همه فعاليتها بايد مورد حمايت قرار گيرند اما نبايد از خودجوش بودن اين فعاليتها چشم پوشيد. بلكه بايد دامنه فعاليتها را در همه ايام و همه روزها به سراسر كشور منتقل كرد.

دري افزود: گفت:‌ براي استمرار بهره‌گيري از فرهنگ جنگ كه گنج لايزالي براي آيندگان است بايد به نقطه موجود بسنده نكرد و براي رسيدن به نقطه

وي در پايان خاطرنشان كرد: با تثبيت فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت و پايداري نظام و كيان انقلاب اسلامي بيمه الهي خواهد شد.

نظر شما