پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۳:۲۰
کد خبر: ۲۴۶۸۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۰
در سيزدهمين جشنواره دوسالانه كتاب دفاع مقدس
بنياد حفظ آثار و نشر ارزش‌هاي دفاع مقدس در نظر دارد، بهترين کتاب‌هاي شعر با موضوع دفاع مقدس را در گروه سني کودک و نوجوان معرفي و از نويسندگان آن تقدير کند.

به گزارش شهر به نقل از ستاد خبري سيزدهمين جشنواره دوسالانه كتاب دفاع مقدس، هيات داوران اين جايزه در بخش شعر کودک و نوجوان در نظر دارند، با بررسي کتاب‌هاي منتشر شده در سال‌هاي 1387 و 1388، بهترين اثر خلق شده براي اين گروه سني را به مخاطبان معرفي کنند.

 

در دوازدهمين دوره از جشنواره كتاب سال دفاع مقدس و در بخش «شعر کودک و نوجوان» مجموعه‌ سه ‌جلدي «بوي هلو و باروت»، «کتاب و آب ممنوع» و «ساعت هفت ربع» اثر محمدکاظم مزيناني به عنوان رتبه دوم معرفي شد.

 

در اين بخش افشين علاء مسئوليت هيات داوران را برعهده دارد و بابک نيک طلب، کبري بابايي و انسيه موسويان داوري آثار رسيده را برعهده دارند. اين گروه تعداد 41 عنوان اثر رسيده به دبيرخانه را داوري كرده‌ا‌ند.

 

در اين دوره 861 عنوان كتاب به دبيرخانه جايزه ارسال شده است كه با ميانگين 430 عنوان كتاب براي هر سال نسبت به دوره پيشين، از لحاظ كمي افزايش داشته‌ايم.

 

سيزدهمين دوره جايزه دوسالانه كتاب دفاع مقدس، هم‌زمان با برگزاري برنامه‌هاي هجدهمين دوره از هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران برگزار مي‌شود.

 

 

نظر شما