شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۸
کد خبر: ۲۵۳۶۵
|
تاریخ انتشار: ۰۵ آبان ۱۳۸۹ - ۱۳:۱۹
معاون اجتماعي نيروي انتظامي با تأکيد بر اينکه امنيت پايدار در سايه اقدامات فرهنگي ،اجتماعي ميسر است،افزود:تعامل رسانه ملي و پليس سازنده و مثمر ثمر است.

به گزارش خبرنگار شهر سردار بهمن كارگر با اشاره به اينکه اعتماد شما پشتوانه اقتدار ما به عنوان شعار هفته نيروي انتظامي نام گذاري شده بود،تصريح کرد: 95 درصد طرح ها و برنامه هاي پليس با اقدامات فرهنگي همراه است.

 

معاون اجتماعي نيروي انتظامي اضافه کرد: پليس معتقد است که اقدامات فرهنگي و اجتماعي نقش بسزايي در نهادينه کردن نظم و انضباط اجتماعي در جامعه دارد.

 

وي در ادامه سخنان خود با تأکيد بر اينکه پليس در جمهوري اسلامي ايران پيشگيري را مقدم بر برخورد مي داند،اظهار داشت:اجراي برنامه هاي فرهنگي آموزشي مهمترين راهکار پيشگيري از جرائم در کشور است.

 

سردار کارگر اضافه کرد:در طول هفته گراميداشت نيروي انتظامي،دو هزار و 442 برنامه توليد که ميزان پخش از راديو 18 هزار و 598 دقيقه،سيما 19 هزار و 194 دقيقه بود.

 

وي با اشاره به اينکه در اين مدت تعداد نماهنگ ها نيز 20 هزار و 141 دقيقه،تيزرها هفت هزار و 634 مورد و زير نويس دو هزار و 792 مورد بود،اظهار داشت:در طول هفته گراميداشت نيروي انتظامي رسانه ملي يکي از نهادهاي ثابت در مأموريت هاي پليس بود.

 

معاون اجتماعي نيروي انتظامي خاطرنشان کرد:در طول هفته گراميداشت ناجا همچنين هشت تله فيلم از شبکه هاي يک،سه و پنج به مدت يک هزار و 260 دقيقه پخش شد.

 

سردار کارگربا تأکيد بر اينکه امنيت پايدار در سايه اقدامات فرهنگي ،اجتماعي ميسر است،افزود:تعامل رسانه ملي و پليس سازنده و مثمر ثمر است.  

نظر شما