چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۳۹
کد خبر: ۲۵۵۶۱
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۰۱
اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در بيانيه اي اعلام كرد: روز 13 آبان روز تجلي استكبار ستيزي و اوج نفرت مردم ايران از خرد و كلان نسبت به سياست هاي افزون طلبانه آمريكاست.

به گزارش «شهر» از تبريز به نقل ازروابط عمومي اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي ، اين اداره كل در بيانيه خود گفته است : برگ برگ تاريخ ايران اسلامي مملو از رشادت ها و فداكاري هاي ملت ايران براي حفظ استقلال كشور و دفاع از حريم اسلام ناب محمدي صلوات الله عليه است و در اين بين 13 آبان با وقايعي چون تبعيد بنيانگذاركبير انقلاب اسلامي به تركيه ، شهادت دانش آموزان در مقابل دانشگاه تهران و تسخير لانه جاسوسي آمريكا سندي از شجاعت ، ايثار و دور انديشي مردمي را به نمايش مي گذارد كه امروز تمام قدرت‌هاي جهان را به زانو درآورده اند.



در ادامه اين بيانيه مي خوانيم : استكبار جهاني با سياست هاي توسعه طلبانه خود و اميد واهي ايجاد امپراطوري نوين جهاني درصدد به نابودي كشيدن تمام ارزش هاي والاي الهي و انساني است و در اين بين از ابزارهاي گوناگون و دهان پر كني چون حقوق بشر براي نيل به اهداف شوم خود بهره مي جويد.


در بخش ديگري از اين بيانيه آمده است: چگونه مي توان اقدامات حقوق بشري كشوري را كه خود ناقض اصلي حقوق اوليه انسان كه همان امنيت در جهان است به عنوان سردمدار حقوق بشر جهاني به رسميت شناخت. اقدامات گذشته استكبار جهاني و آلوده بودن دستان تك تك سياستمداران آن به خون ميليون ها انسان بي گناه از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب اين كره خاكي خود گواهي متقن بر اثبات نقض حقوق انسان ها توسط اين رژيم است.



درادامه اين بيانيه مي خوانيم: راهپيمايي دانش آموزان در روز 13 آبان فرياد تمام كودكان جهان در اعتراض به خونريزي هاي سفاكانه دولت ايالات متحده و هم پيمانان آن به ويژه پدر نا مشروع آن رژيم اشغالگر قدس است.

اداره كل تبليغات اسلامي آذربايجان شرقي در اين بيانيه افزوده است: اين اداره كل نيز همچون سالهاي گذشته در كنار نوجوانان و جوانان اين مرز و بوم به پاسداشت حرمت خون شهداي دانش آموز و دانشجو در راهپيمايي 13 آبان شركت كرده و انزجار خود از استكبار جهاني را به نمايش مي گذارد.



در همين راستا اداره کل تبليغات اسلامي استان آذربايجان شرقي در پايان بيانيه از عموم مردم متدين و هميشه در صحنه استان بويژه روحانيت معظم ، خانواده هاي محترم شا هد و ايثارگر ، هيئات مذهبي و تشكلهاي ديني ، انجمنهاي اسلامي، كانونهاي ديني – فرهنگي، فعالان قرآني و عموم مردم غيور استان خواسته تا ضمن بيعت مجدد با آرمانهاي بلند رهبر کبير انقلاب حضرت امام خميني (ره) و حضرت آيت الله العظمي خامنه اي بار ديگر هم صدا با مردم سراسر ايران اسلامي در راهپيمائي پر شكوه و پر افتخار 13 آبان شرکت نموده حماسه ديگري خلق كنند.
 

نظر شما