شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۰۱
کد خبر: ۲۵۶۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۸۹ - ۱۵:۴۸
معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي:
رييس ستاد تبليغات دفاعي کشور گفت: روز 13 آبان بايد به يک روز جهاني مرگ بر آمريکا مبدل شود و در حال حاضر اين پتانسيل در بسياري از کشورها وجود دارد و چنانچه متوليان امر برنامه‌ريزي لازم را به عمل آورند، به طور قطع اين روز به يک روز بين‌المللي استکبار ستيزي و روز " ضد جاسوسي" و روز " ضد دخالت بيگانه" مبدل خواهد شد.

 معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستاد كل نيروهاي مسلح در سخناني پيرامون رويداد بزرگ تسخير لانه جاسوسي آمريكا در تهران در سال 58 اظهار داشت: با افشاي اسناد به دست آمده از محل به اصطلاح سفارت آمريکا در ايران، مشخص شد که اين مکان، پايگاه اصلي جاسوسي منطقه خاورميانه و حتي کشورهاي پيراموني مثل اتحاد جماهير شوروي سابق بوده و آمريکايي‌ها از اين طريق تحرکات ساير کشورها را رصد مي‌کرده‌اند و لذا با فروپاشي اين مرکز صدمه جدي به اقدامات جاسوسي آمريکا در منطقه وارد آمد و به اين لحاظ مجموعه کشورهاي منطقه و روسيه مديون جمهوري اسلامي ايران هستند.

جزايري افزود: در اثر حادثه 13 آبان 58 و وارد شدن اين ضربه جدي به پيکره‌ ديپلماسي دروغين ايالات متحده آمريکا، همچنين تعدادي از وابستگان و رابطين ايراني مرتبط با سفارتخانه آمريکا در تهران شناسايي شدند که البته انتظار آن بود که با آن‌ها برخوردهاي بسيار جدي صورت مي‌گرفت تا بدين وسيله روحيه خودفروشي و نوکر صفتي که متاسفانه در ميان عده‌اي هر چند قليل وجود دارد فرو نشيند.

جزايري گفت: امروز هم ما شاهد برخي رفت و شدها و تحرکات تعدادي از سفارتخانه‌هاي خارجي در تهران هستيم و مردم انتظار دارند دستگاه‌هاي ذيربط مراقبت بيشتري نسبت به اين تحرکات ضد انقلابي و ضد نظام داشته باشند، بخصوص تعدادي از سفارتخانه‌ها تلاش مي‌کنند نقش قبلي سفارت آمريکا در تهران يا بهتر بگوييم جاسوس‌خانه آمريکا را بازي کنند. نهادهاي مربوطه بايد نگراني مردم را با برخوردهاي مناسب با عوامل وابسته برطرف کنند.

معاون ستاد کل در قسمت ديگري از سخنانش اظهار کرد: روز 13 آبان بايد به يک روز جهاني مرگ بر آمريکا مبدل شود و در حال حاضر اين پتانسيل در بسياري از کشورها وجود دارد و چنانچه متوليان امر برنامه‌ريزي لازم را به عمل آورند، به طور قطع اين روز به يک روز بين‌المللي استکبار ستيزي و روز " ضد جاسوسي" و روز " ضد دخالت بيگانه" مبدل خواهد شد.

رييس ستاد تبليغات دفاعي کشور افزود: رسانه‌ها و NGOها نقش مهمي در بين‌المللي کردن اين روز دارند و بايد 13 آبان امسال را مبداء اين حرکت جهاني قرار دهند و بار ديگر فرياد مرگ بر آمريکا و مرگ بر رژيم‌هاي سلطه در اقصي نقاط جهان شنيده شود.

وي از سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامي، وزارت خارجه، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي و ساير دستگاه‌هاي فرهنگي، تبليغي و سياسي مرتبط با خارج و بخصوص رسانه‌هاي مکتوب و خبرگزاري‌ها و سايت‌هاي اينترنتي خواست پيام 13 آبان 58 که همانا مبارزه با دخالت بيگانه است را به گوش جهانيان برسانند.

نظر شما