شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۰۲
کد خبر: ۲۵۸۴۴
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۲:۳۳
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 17 از برگزاري برنامه‌هاي شاخص پاييزي اين منطقه با عناويني مانند مدرسه انقلاب، موبايل فيلم، قصه ارباب معرفت، دانستني‌هاي كتاب و كتابخواني و مسابقات زشت و زيبا در منطقه 17 خبر داد.

«بيژن پورمند» مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 17 در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: مدرسه انقلاب به مناسبت روز دانش‌آموز فردا (13 آبان ماه) در تعدادي از مدارس اين منطقه با بخش‌هايي مانند سخنراني و جشن برگزار مي‌شود.


وي افزود: مسابقه موبايل فيلم با موضوع آيين‌هاي ايام سوگواري، قصه ارباب معرفت مربوط به معرفي چهره‌هاي شاخص در حوزه‌هاي علمي، فرهنگي، ادبي، مذهبي و غيره و نيز طرح دانستني‌هاي كتاب و كتابخواني به منظور ترويج فرهنگ كتابخواني و افزايش سطح مطالعه از جمله برنامه‌هاي ديگري است كه در اين منطقه اجرا مي‌شود.


رييس فرهنگسراي اقوام از ادامه اجراي بسته‌برنامه‌هاي اين مركز در فصل پاييز خبر داد و اظهار داشت: اين مديريت اجراي چهار بسته‌برنامه «سلام همسايه»، «خانواده ايراني»، «رزق طيب» و «گنج بي‌پايان» را از ابتداي تابستان آغاز كرده است كه بخشي از اين بسته‌برنامه‌ها تا پايان پاييز اجرا مي‌‌شود.


پورمند با اشاره به برگزاري مسابقات زشت و زيبا از زيرمجموعه‌هاي بسته‌برنامه «سلام همسايه» گفت: اين مسابقات به منظور ترويج فرهنگ و آيين همسايگي با تاكيد بر آپارتمان‌نشيني در بخش‌هاي عكاسي، كاريكاتور، داستان كوتاه و شعر برگزار مي‌‌شود. مسابقه كاريكاتور با موضوع انباري رو به خيابان (بالكن‌هاي آپارتمان‌ها )، مسابقه عكاسي كفش‌هاي بي‌خانمان (كفش‌هاي مقابل درب منازل ) و مسابقه شعر با موضوع بندهاي لباس برگزار مي‌شود.


به گفته وي، مروري بر سينماي خانواده مربوط به بسته‌برنامه «خانواده ايراني (نمايش و نقد فيلم‌هاي خانوادگي در سطح محلات)، خانه‌اي روي ريگ مربوط به بسته‌برنامه رزق طيب، عطر خانه ياس (نشست‌هاي ويژه بانوان در مساجد و دبيرستان‌هاي دخترانه) مربوط به بسته‌برنامه «گنج بي‌پايان» از ديگر برنامه‌هايي است براي اجرا در نظر گرفته شده است.


رييس فرهنگسراي بهاران تصريح كرد: در ايام سوگواري ماه محرم نيز نمايش‌هاي تعزيه در سينماي بهاران در نظر گرفته شده است كه اطلاعات آن در روزهاي آينده اعلام مي‌شود.



نظر شما