سه‌شنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۰:۳۰
کد خبر: ۲۵۸۸۶
|
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۲
همزمان با سيزدهمين جايزه دوسالانه کتاب دفاع مقدس/
بنياد حفظ آثار و نشر ارزش هاي دفاع مقدس در نظر دارد هم زمان با برپايي سيزدهمين جايزه دوسالانه کتاب دفاع مقدس، از بهترين ناشران کتاب هاي دفاع مقدس با عنوان «ناشر نمونه» تقدير کند.

به گزارش شهر به نقل از ستاد خبري سيزدهمين جايزه دوسالانه کتاب دفاع مقدس، در اين دوره از جايزه و در کنار تقدير از برگزيدكان بهترين كتاب‌هاي دفاع مقدس در موضوعات مختلف، بهترين ناشران نمونه تهراني و شهرستاني نيز معرفي مي‌شوند.

 

اين انتخاب در صورت احراز امتيازات لازم و طبق ملاك‌هاي از پيش تعيين شده انجام مي‌شود.

 

در اين دوره از جايزه آثار منتشر شده در سال‌هاي 1387 و 1388 در 16 گروه «ادبيات داستاني»، «پژوهش ادبي»، «پژوهش نظامي»، «پژوهش فرهنگي»، «ترجمه»، «جُنگ»، «خاطره»، «داستان کودک و نوجوان»، «زندگينامه داستاني»، «زندگينامه و وصيتنامه»، «شعر»، «شعر کودک و نوجوان»، «نثر ادبي»، «نقاشي و گرافيک»، «نمايشنامه» و «ناشر نمونه» مورد بررسي قرار مي‌گيرند.

 

برگزيدگان سيزدهمين دوره جايزه دوسالانه كتاب دفاع مقدس، هم‌زمان با برگزاري مراسم هجدهمين دوره از هفته کتاب جمهوري اسلامي ايران معرفي مي‌شوند.

 

تعداد850 عنوان كتاب به دبيرخانه اين دوره از جايزه ارسال شده است كه با ميانگين 425 عنوان كتاب براي هر سال نسبت به دوره پيشين، از لحاظ كمي افزايش داشته ايم.

 

اسامي ناشران نمونه دفاع مقدس همزمان با سيزدهمين جايزه دوسالانه کتاب دفاع مقدس اعلام مي‌شود.

نظر شما