پنجشنبه ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۴۴
کد خبر: ۲۶۱۷۲
|
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۳۸۹ - ۱۱:۳۱
فيلم‌هاي سينمايي «آخرين ملکه زمين»، «يک وجب از آسمان» و «عقاب سياه» از سوي موسسه هنرهاي تصويري سوره وارد شبکه نمايش خانگي شد.

به گزارش شهر، موسسه هنرهاي تصويري سوره به تازگي اقدام به توزيع سه فيلم سينمايي «يک وجب از آسمان»، «آخرين ملکه زمين» و «عقاب سياه» در شبکه نمايش خانگي کرده است.

«يک وجب از آسمان» محصول سال 1387 است و به نويسندگي و کارگرداني علي وزيريان ساخته شده است. داستان اين فيلم درباره نوجواني به نام محسن است که در کنار بچه‌هاي خياباني هم سن و سال خود در ميان خيابان هاي شلوغ شهر گل فروشي مي‌کند. او آرزوي داشتن يک وجب آسمان را در سر دارد. خواسته او محقق مي‌شود؛ در ابتدا هيچکس تحقق چنين آرزويي را باور نمي‌کند اما با ديدن آن، ماجراهاي گوناگوني آغاز مي‌شود.

بهروز بقايي، لادن طباطبايي، علي سليماني، امير آتشاني، افسر اسدي و محسن قاضي مرادي در آن ايفاي نقش کرده‌اند. فيلم سينمايي «آخرين ملکه زمين» محصول 1385، اولين تجربه سينمايي محمدرضا عرب است که فيلمنامه آن توسط محمد رضا عرب و محمد ترابي نوشته شده است.

قربان نجفي، گلي اکبري، علاء ‌محسني، علي آزادنيا، غلامرضا بايزان‌منش، وحيد نگاه، اصغر همت، عبدالوکيل نيک‌بين، علي‌اکبر پيغمبري، ساقي عقيلي و نصيره اکبري در اين فيلم به ايفاي نقش پرداخته‌اند.

فيلم سينمايي «عقاب سياه» محصول 1988 آمريکا است که به مدت 83 دقيقه و درژانر حادثه اي، به کارگرداني اريک کارسون ساخته شده است. ژان کلود ون‌دام، شين کاسوگي، دوران کلارک، ولاديمير کوماروفسکي در اين فيلم بازي کرده‌اند.


نظر شما