چهارشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۰:۱۷
کد خبر: ۲۶۲۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۸۹ - ۱۴:۲۰
نخستين راديو تئاتر با نام پدر به نويسندگي اگوست استيرند برگ و کارگرداني محمد محقق منتظري از يکشنبه 23 آبان در سالن گوشه فرهنگسراي نياوران اجراي عمومي مي‌شود.

به گزارش شهر، اين نمايش گونه اي جديد و نويني است که در آن تمامي قواعد سخت افزاري نمايش راديويي بهره گرفته مي شود و علاوه بر آن از المان هاي تصويري و بصري مانند جلوه هاي نور و فضا سازي استفاده شده است . پيش از اين راديو تئاتر تنها در جشنواره ها و اجراي هاي ويژه به روي صحنه رفته است ولي نمايش پدر براي نخستين بار است که در سالن گوشه فرهنگسراي نياوران به اجراي عموم در مي آيد.


شيرين باب السلام دستيار کارگردان، عباس جمالي، الهه شه پرست، مازيار سيــــدي ( مهمان از گروه ليو سايه) ، بيتا خارستاني، پدرام شريفي ( مهمان از گروه ليو سايه)، سارا معماري و اميد عسکري نقش آفريني مي‌کنند.


راديو نمايش پدر روايتگر يک سرهنگ بازنشسته است که با همسر و زنان خانه درگيري داشته و اين جنجال با بحث درباره تربيت دخترشان و ايجاد شک و ترديد از طرف زن در مورد اصالت فرزندشان به اوج مي رسد و... موسيقي اين اجراي راديويي به صورت زنده به آهنگسازي پوريا نظري نصب و با سازهاي ويولن ، ويولا و... نواخته خواهد شد. مهيار جوادي ها مشاور صحنه و طراح نور و اميد فقير زاده افکتور و نغمه حقيقت تنظيم راديويي اثر را به عهده داشتند.


راديو نمايش پدر تا تاريخ شنبه 29 آبان همه روزه ساعت 18 در سالن گوشه فرهنگسراي نياوران اجرا مي‌شود.

نظر شما